کد خبر : 237705
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
-

عصبانیت توخل بعد از شکست برابر لایپزیگ

عصبانیت توخل بعد از شکست برابر لایپزیگ

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مونت کارلو، پاری سن ژرمن در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. تیم پاریسی فصل قبل به فینال این رقابت ها راه پیدا کرد اما در فصل جاری در سه بازی که به میدان رفته است دو بار تن به شکست داده

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مونت کارلو، پاری سن ژرمن در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی از خود نشان نداده است.

تیم پاریسی فصل قبل به فینال این رقابت ها راه پیدا کرد اما در فصل جاری در سه بازی که به میدان رفته است دو بار تن به شکست داده است.

توخل بعد از شکست برابر لایپزیگ گفت: ما از فرصت های که به دست آوردیم به خوبی استفاده نکردیم. با یک گل پیش افتادیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم. اگر گل دوم را می زدیم همه چیز تغییر می کرد. متاسفانه یک پنالتی به حریف دادیم و ۱۰ نفر هم شدیم تا وضعیت  بسیار بد شود.

او ادامه داد: لاپپزیگ تیم بسیار خوبی است. آنها یک هفته قبل صدرنشین بوندسلیگا بودند و این نشان می دهد که شایستگی لازم برای پیروزی در هر بازی را دارند. ما بازی را خوب آغاز کردیم و زود به گل رسیدیم. در نیمه دوم با اخراجی که دادیم شرایط را بر خود سخت کردیم. نباید فراموش کرد که ما بازیکنان غائب زیادی داریم و این باعث می شود تا در هر دیداری تیم را با ترکیبی متفاوت به میدان بفرستیم. بازی سختی بود.

توخل در پایان گفت: می خواستیم در این دیدار به پیروزی برسیم و در خانه هم لایپزیگ را شکست دهیم. از سه بازی بعدی دو بازی در خانه است و حتما باید به پیروزی دست پیدا کنیم. همه چیز به دست خود ما است. من به تیمم ایمان دارم. بعضی انتظار دارند که ما در این دیدار با ۳-۴ گل به پیروزی می رسیدیم ام این انتظار درستی نیست و اصلا من چنین تخصصی هم ندارم.

در این گروه منچستر یونایتد و لایپزیگ ۶ امتیازی هستند و پاری سن ژرمن و باشاک شهیر هم سه امتیاز دارند تا کار برای صعود بسیار سخت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 4 =