کد خبر : 237709
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
-

اعلام حمایت کاپیتان پاری سن ژرمن از توخل

اعلام حمایت کاپیتان پاری سن ژرمن از توخل

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیگ رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. این برای دومین بار در فصل جاری است که پاری سن ژرمن در  لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست می دهد و

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیگ رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

این برای دومین بار در فصل جاری است که پاری سن ژرمن در  لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست می دهد و همین باعث شده تا انتقادها از توخل بالا گیرد و احتمال اخراج او دور از انتظار نباشد.

مارکینوش، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن به حمایت از سرمربی تیمش پرداخت و گفت: ما به خوبی فوتبال را می فهمیم. توخل بهترین فصل تاریخ پاری سن ژرمن ر رقم زد. در فوتبال صبر وجود ندارد اما نباید فراموش کرد که او تیم را در فصل قبل به فینال رساند.

او ادامه داد: توخل سرمربی تیم است و باید به او وقت داد. ما به سرمربی تیم اعتماد داریم و با قدرت و تمرکز بالا به ادامه فصل فکر خواهیم کرد. اگر تیم تن به شکست داد و وضعیت به خوبی پیش نمی رود این به مربی ربط ندارد و نباید او را مقصر اصلی دانست. ما بازیکنان باید بهتر ظاهر می شدیم.

مارکینوش در پایان گفت: وضعیت ما در گروه سخت شده است. نباید برابر لایپزیگ تن به شکست می دادیم. سه بازی دیگر باقی مانده است و باید در آنها به پیروزی برسیم تا به دور بعد صعود کنیم. می دانیم که رقابت در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است. ما تیم خوب و یکدستی هستیم و برای رسیدن به اهداف خود باید بیشتر از این تلاش کرد.

در این گروه منچستر یونایتد و لایپزیگ ۶ امتیازی هستند و پاری سن ژرمن و باشاک شهیر هم سه امتیاز دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =