کد خبر : 237485
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
-

اعلام حالت فوق‌العاده در اراضی فلسطین

اعلام حالت فوق‌العاده در اراضی فلسطین

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری وفا فلسطین، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طبق دستوری، در تمامی اراضی فلسطین به دلیل وخیم‌تر شدن شیوع ویروس کرونا از سوم نوامبر ۲۰۲۰ به مدت ۳۰ روز حالت فوق‌العاده اعلام کرد. هدف از اعلام حالت فوق‌العاده مقابله با پیامدهای شیوع ویروس کرونا است‌. در همین

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری وفا فلسطین، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طبق دستوری، در تمامی اراضی فلسطین به دلیل وخیم‌تر شدن شیوع ویروس کرونا از سوم نوامبر ۲۰۲۰ به مدت ۳۰ روز حالت فوق‌العاده اعلام کرد.

هدف از اعلام حالت فوق‌العاده مقابله با پیامدهای شیوع ویروس کرونا است‌.

در همین راستا، می الکیله، وزیر بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر ۶۳۳ تن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۸ تن جان خود را به خاطر ابتلا به این ویروس از دست دادند و ۵۷۵ تن نیز بهبود یافتند.

الکیله در ادامه افزود، تعداد بیماران بهبود یافته از ویروس کرونا به ۸۸ درصد رسیده است و از مجموع مبتلایان تا کنون حال عمومی ۱۱.۱% وخیم شده و ۰.۹% جان خود را از دست داده‌اند.

وزیر بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تصریح کرد، ۳۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند که از میان آنها ۷ تن از بیماران به دستگاه تنفس مصنوعی وصل شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − یازده =