کد خبر : 237579
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
-

اجاره ویلا در کردان از سایت لوکس ویلا

اجاره ویلا در کردان از سایت لوکس ویلا

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام  لوکس ویلا، کردان، روستایی در نزدیکی تهران است که همواره در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه شاهد ترافیک های سنگین مسیر ورود به روستا هستیم. اما با لوکس ویلا همراه باشید تا در ادامه با کردان و جاهای دیدنی روستا بیشتر آشنا شوید. اجاره ویلای استخردار در کردان

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام  لوکس ویلا، کردان، روستایی در نزدیکی تهران است که همواره در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه شاهد ترافیک های سنگین مسیر ورود به روستا هستیم.

اما با لوکس ویلا همراه باشید تا در ادامه با کردان و جاهای دیدنی روستا بیشتر آشنا شوید.

اجاره ویلای استخردار در کردان با رعایت پروتکل های بهداشتی

کردان در گذشته، فقط یک روستای ییلاقی بوده که باغ ها و زمین های زراعی بسیاری داشت اما در سال های اخیر، به دلیل اینکه تهرانی ها اوقات فراغت خود بخصوص روزهای گرم تابستان را در کردان سپری می کردند، سرمایه گذاران بسیاری وارد روستا شدند تا با خرید زمین ها و خانه های قدیمی روستا، انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلفی را بسازند.

امروزه در کردان شاهد تنوعی از سوئیت های ارزان قیمت، ویلاهای عادی، استخردار، لوکس، دوبلکس و حتی پنت هاوس هستیم تا هرکس با هر بودجه و سلیقه ای بتواند بهترین اقامتگاه خود را در کردان اجاره کند.

در روستای کردان و میان صدها اقامتگاه مختلف، همواره ویلاهای استخردار در میان مردم بخصوص جوانان از محبوبیت قابل توجهی برخوردار هستند. اگر قصد اجاره ویلا استخردار کردان را بعد از دوران کرونا دارید، خوب است بدانید ویلاهای استخردار یا استخر روباز دارند، یا سرپوشیده و برخی از ویلاها هر دو را دارند اما در نظر داشته باشید به دلیل اینکه کردان منطقه ای ییلاقی بوده و تابستان های خنک و زمستان های بسیار سردی دارد، با فرا رسید فصل پاییز، آب تمامی استخرها تخلیه شده و آبگرم جایگزین آن ها می شود.

در آخر لوکس ویلا به شما توصیه می کند اگر قصد اجاره ویلا در کردان را دارید، حداقل از یک هفته قبل نسبت به رزرو ویلای خود اقدام کنید هرچند توصیه می شود بعد از شکست کرونا به کردان سفر کنید.

کردان کجاست و راه های دسترسی به کردان

کردان در غرب تهران و کرج واقع شده و اگر در شهر کرج هستید، نزدیک به ۲۵ کیلومتر تا کردان فاصله دارید اما تهرانی نشین ها می بایست نزدیک به ۶۰ کیلومتر رانندگی کنند تا به روستا برسند.

برای دسترسی به روستای کردان از شهر تهران، بهترین راه از اتوبان شیخ فضل الله است چرا که در امتداد اتوبان شیخ فضل الله، وارد آزادراه تهران – کرج و پس از آن، وارد آزاد راه کرج – قزوین می شوید تا تابلوی ورود به روستا را مشاهده کنید.

در روزهای عادی هفته، مسیر تهران تا کردان فاقد ترافیک بوده و نزدیک به یک ساعت گردشگران در مسیر خواهند بود اما در روزهای آخر هفته، شاهد ترافیک های سنگین در مسیر کردان بوده و گردشگران می بایست بیش از یک ساعت در مسیر باشند که این زمان در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه که سیل عظیمی از پایتخت نشینان راهی کردان می شوند، گاه تا دو ساعت نیز می رسد.

نگاهی به تفریحات و جاهای دیدنی کردان

در  چند سال اخیر به دلیل وجود ویلاهای لوکس و بی نظیر، اکثر گردشگران به کردان سفر می کنند تا چند روز در ویلای بی نظیر روستا اقامت داشته باشند و کمتر گردشگری را می بینیم که در روستا گشت و گذار کند. اگر شما هم جزء این دسته از گردشگران هستید، پیشنهاد می کنیم به سراغ اجاره باغ ویلا در کردان بروید تا باغ های بزرگ و سرسبز ویلاها از گل ها و گیاهان بی نظیر لذت ببرید.

کردان جاهای دیدنی، بناهای تاریخی، طبیعت زیبا و تفریح گاه های بسیار جذابی دارد که باعث شده عده ای به کردان روستایی زیبا و مدرن بگویند. بازدید از جاهای دیدنی کردان خالی از لطف نیست و در ادامه می خواهیم برخی از محبوب ترین جاهای دیدنی کردان را معرفی کنیم.

بنای تاریخی برج مقبره در شمال غرب شهرستان ساوجبلاغ قرار دارد که می بایست ۸۰۰ متر از کردان دور شد تا بنا را دید. قدمت برج مقبره به دوران سلجوقیان برمیگردد و مردم می گویند برج مقبره در واقع آرامگاه امامزاده حسین (ع) از نوادگان امام سجاد (ع) می باشد.

دهکده تفریحی کردان

دهکده تفریحی کردان را با نام های دهکده تفریحی ایثار، دهکده آرامش و مجموعه تفریحی و توریستی کوهسار نیز می شناسند چرا که این مجموعه در  نزدیکی منطقه کوهسار واقع شده است.

دهکده تفریحی کردان نزدیک به ۸۰ سوئیت و ویلا دارد تا گردشگران هنگامی که در اجاره ویلا کردان با اتمام ظرفیت ویلاها روبرو شدند، به دهکده مراجعه کنند هرچند برای اجاره ویلا در این دهکده می بایست قوانین خاصی که مجموعه در نظر گرفته است را رعایت کنند.

دهکده آرامش از امکانات تفریحی مختلفی برخوردار است و گردشگران می توانند از سالن های ورزشی شامل زمین های فوتبال، والیبال، بسکتبال و همچنین استخرهای سرپوشیده برخوردار شوند. لازم به ذکر است در دهکده ایثار چندین رستوران و کافه نیز وجود دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست.

نکته:”در این ایام کرونایی کشور، پیشنهاد می کنیم از سفر کردن پرهیز کنید اما پس از شکست کرونا، می توانید برای اجاره ویلا در شهرهای مختلف ایران به لوکس ویلا مراجعه کنید.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + دوازده =