کد خبر : 237415
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
-

۱۳ آبان نمادی از همبستگی ملی برای مبارزه با آمریکاست

۱۳ آبان نمادی از همبستگی ملی برای مبارزه با آمریکاست

به گزارش قائم آنلاین، غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو ،با اشاره به نام‌گذاری ۱۳ آبان به عنوان سالروز مبارزه با استکبار جهانی در تقویم کشورمان، اظهار کرد: آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه دنیا را مقابل انقلاب اسلامی بسیج کردند و هرکاری هم که تا کنون توانستند در ابعاد مختلف از جنگ تحمیلی گرفته تا

به گزارش قائم آنلاین، غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو ،با اشاره به نام‌گذاری ۱۳ آبان به عنوان سالروز مبارزه با استکبار جهانی در تقویم کشورمان، اظهار کرد: آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه دنیا را مقابل انقلاب اسلامی بسیج کردند و هرکاری هم که تا کنون توانستند در ابعاد مختلف از جنگ تحمیلی گرفته تا تهاجم فرهنگی و در مسائل اقتصادی نیز جنگ امروز اقتصادی علیه کشور ما به کار گرفتند که الحمدلله توفیقی نیز پیدا نکردند بلکه روز به روز در عرصه‌های مختلف وادار به عقب‌نشینی شده‌اند.

وی افزود: برهمین اساس باتوجه به همبستگی ملی که در کشور برای این هدف مشترک وجود دارد بدین معنا که با همه کج‌سلیقگی‌ها و مشکلات بین گروه‌های مختلف اما در یک موضوع همه متفق هستند و آن اینکه ریشه همه مشکلات کشور آمریکا است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس خاطرنشان کرد: بنابراین روز ۱۳ آبان نمادی از همبستگی ملی برای مبارزه با آمریکا جهانخوار است که امروز بهانه‌هایی مانند دخالت ایران در انتخابات آمریکا را نیز مطرح می‌کنند که نشان از دو اتفاق بسیار مهم دارد، یکی افول هیمنه پوشالی آمریکا و دیگری قدرت جهانی ایران اسلامی است.

این مسئول اضافه کرد: این همان آمریکایی است که روزی کسی حق نداشت بگوید بالای چشمش اَبروست اما امروز به اندازه‌ای مستأصل شده که حرف از دخالت ما در انتخابات این کشور می‌زند و به این بهانه ما را تهدید می‌کنند درحالی که انتخابات آمریکا اهمیتی برای ایران ندارد.

وی همبستگی درون کشور در قبال آمریکا را مهمترین ابزار قدرت ملی ایران اسلامی برشمرد و گفت: این ضعف آمریکا برابر کشور ما از همین ابزار قدرت ملی نشأت می‌گیرد و هر سال شاهد رشد فزاینده‌تر این رشد همبستگی ملی هستیم.

شریعتی با اشاره به اینکه دشن روبروی ما جز زبان زور و قدرت چیزی نمی‌فهمد، تصریح کرد: امام بزرگوار ما رابطه این دو را رابطه گرگ و میش تعبیر فرمود بدین معنا که اگر میشی در برابر گرگ عقب‌نشنیی کند حتما خورده می‌شود و از بین می‌رود بنابراین هر جریان فکری که احساس کند با سازش با آمریکا می‌تواند کاری انجام دهد کاملاً فکر باطلی است و تا اینجا که ما چهار دهه جلو آمدیم از قائده استقامت و مقاومت بدینجا رسیدیم.

وی افزود: در آینده نیز به همین صورت است که برای رسیدن به قله‌های رفیع موفقیت جز با پایداری، مقاومت، صبر و تحمل مشکلات راه دیگری وجود ندارد و پیروزی نیز در همین راهکار قرار گرفته است چراکه “ان مع العسر یسرا” یعنی از پس این سختی‌های امروز که ما تحمل می‌کنیم حتما آسانی‌های شیرینی خواهد آمد.

دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران در ادامه با بیان عدم تفاوت نتیجه انتخابات آمریکا برای جمهوری اسلامی، اذعان کرد: همانطور که در کشور ما یک همبستگی و اتفاق نظر در مخالفت با روحیه استکباری آمریکا وجود دارد در آمریکا نیز بین دو حزب اصلی آن‌ها با همه اختلافاتی که با هم دارند در براندازی جمهوری اسلامی هیچ افتراقی وجود ندارد بلکه در روش انجام آن با هم اختلاف دارند.

وی در پایان گفت: بهترین راه برای عبور از همه این گرفتاری‌ها و مشکلات اتکا به داخل کشور به این معنا است که باید اصل رشد و پیشرفت را با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی قرار دهیم البته این به معنای قطع ارتباط با دنیا نیست بلکه اولویت دادن به استعدادهای درون کشور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + سیزده =