کد خبر : 237273
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۲۰
-

پیام مشاور امور زنان و خانواده شاهد و ایثارگر بنیاد به مناسبت هفته وحدت

پیام مشاور امور زنان و خانواده شاهد و ایثارگر بنیاد به مناسبت هفته وحدت

به گزارش قائم آنلاین، تن پیام فریده اولاد قباد مشاور امور زنان و خانواده شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است: «بسم الله النور» پیامبر اسلام صلوات‌الله علیه وآله: «اعدل الناس من رضی للناس ما یرضی لنفسه و کره لهم ماکره لنفسه» عادل‌ترین مردم کسی است که آنچه برای خود

به گزارش قائم آنلاین، تن پیام فریده اولاد قباد مشاور امور زنان و خانواده شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است:

«بسم الله النور»
پیامبر اسلام صلوات‌الله علیه وآله:
«اعدل الناس من رضی للناس ما یرضی لنفسه و کره لهم ماکره لنفسه»
عادل‌ترین مردم کسی است که آنچه برای خود می‌پسندد برای مردم نیز بپسندد و آنچه برای خود روا نمی‌دارد برای آنان نیز روا ندارد. (نهج الفصاحه)

میلاد مسعود فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و صادق آل عبا (ع) خجسته و میمون باد. رسولی که با میلادش زمزمه‌های رهایی انسانیت از تحجر و خرافه، طنین‌انداز شد و با حضورش کاخ‌های ظلم و استکبار به هم لرزید و روشنایی امید در قلب بشریت تلألؤ یافت. او رسول مدارا و مهربانی و اخلاق بود. او برای تمام کردن «مکارم اخلاق» مبعوث شد.

پیامبری که جایگاه واقعی زنان را با بوسه بر دستان مبارک دخترش ترسیم نمود و دختران حجازی را از قعر خاک بر فراز افلاک رسانید. قهرمانی که در میان قهرمانان بزرگ تاریخ به حق در همه فضیلت‌ها و ارزش‌ها قهرمان است و در بین صاحبان رسالت‌های آسمانی موفق‌تر و ممتازتر و عالیقدرتر.

مشاور ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور زنان و خانواده این میلاد سراسر نور، رحمت و سعادت را به تمامی جامعه ایثارگری اعم از زنان و دختران این خانواده بزرگ و نیز همکاران خدوم خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و امیدوار است که با توکل بر خداوند متعال و توسل بر ائمه اطهار در مقدس‌ترین نهاد که به نام شهدا مزین است در مسیر خدمت‌گزاری و رسیدگی به امور محوله هر چه استوارتر گام بردارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =