کد خبر : 237281
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
-

پروژه عظیم رژیم صهیونیستی برای نابودی قلب تپنده قدس شرقی

پروژه عظیم رژیم صهیونیستی برای نابودی قلب تپنده قدس شرقی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، شهرداری قدس وابسته به رژیم صهیونیستی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کمیته برنامه‌ریزی محلی شهرداری هفته گذشته با پروژه احداث «دره سیلیکون» در منطقه وادی الجوز موافقت کرد. براساس این گزارش، هدف شهرداری از پروژه مذکور توسعه قدس شرقی بوده و تمامی محل‌های کار در منطقه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، شهرداری قدس وابسته به رژیم صهیونیستی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کمیته برنامه‌ریزی محلی شهرداری هفته گذشته با پروژه احداث «دره سیلیکون» در منطقه وادی الجوز موافقت کرد.

براساس این گزارش، هدف شهرداری از پروژه مذکور توسعه قدس شرقی بوده و تمامی محل‌های کار در منطقه به محله‌های عیسویه و ام طوبا در بیت المقدس شرقی منتقل می‌شوند.

این پروژه ظرف مدت ۳ ماه اجرایی شده و طی دو سال به اتمام خواهد رسید، مراکز تجاری و هتل‌های موجود در این پروژه با فناوری بالا در منطقه ساخته می‌شوند.

منطقه وادی الجوز که قلب تپنده قدس شرقی اشغالی به شمار می‌رود، به دلیل نزدیکی به دیوارهای منطقه شهر قدیم که مسجد الاقصی نیز در آن واقع شده، از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =