کد خبر : 237297
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
-

شهادت ۲۲۰۴ دانش‌آموز و معلم نشان از بلوغ فکری مردم خراسان رضوی دارد

شهادت ۲۲۰۴ دانش‌آموز و معلم نشان از بلوغ فکری مردم خراسان رضوی دارد

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام حسین معصومی به مناسبت ۱۳ آبان و با تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) گفت: ۲۲۰۴ شهید دانش آموز و معلم افتخار استان خراسان رضوی است که بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر دورتر از وطن جان خویش را برای عزت، اقتدار و استقلال کشور فدا کردند. وی افزود:

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام حسین معصومی به مناسبت ۱۳ آبان و با تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) گفت: ۲۲۰۴ شهید دانش آموز و معلم افتخار استان خراسان رضوی است که بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر دورتر از وطن جان خویش را برای عزت، اقتدار و استقلال کشور فدا کردند.

وی افزود: در دیدارهایی که با خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارم تاکید دارند که حاضرند زندگی و عمر خویش را فدای اسلام و انقلاب کنند اما ایران اسلامی در عزت‌مندی به سر ببرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: ۲۰۸۷ شهید دانش اموز و ۱۱۷ شهید معلم نشان از بلوغ سیاسی مردمی است که فرزندان خود را در مهمترین مسائل کشور وارد می‌کنند و موجب موفقیت و پیروزی نیز می‌شوند. دانش‌آموزان و معلمان باید شهیدان را الگوی خویش قرار داده و راه آنان را ادامه دهند.

حجت الاسلام معصومی تاکید کرد: باید در نظر داشته باشیم شهدای دانش‌آموز در دوران پدافندی نیز به تحصیل در مدارسی که در جبهه‌ها برپا شده بود، مشغول بودند و لحظه‌ای از فراگیری علوم غفلت نکردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =