کد خبر : 237287
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
-

حمله تروریستی داعش به یک مرکز امنیتی در دیالی خنثی شد

حمله تروریستی داعش به یک مرکز امنیتی در دیالی خنثی شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از میدل ایست نیوز، نیروهای امنیتی عراق دیروز دوشنبه، حمله مسلح عناصر گروه تروریستی داعش در استان دیالی را خنثی کردند. یک منبع امنیتی در گفت‌وگویی با پایگاه خبرگزاری شفق نیوز گفت: نیروهای ارتش عراق و حشد شعبی، حمله مسلح گروه تروریستی داعش به یک مرکز امنیتی را ناکام

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از میدل ایست نیوز، نیروهای امنیتی عراق دیروز دوشنبه، حمله مسلح عناصر گروه تروریستی داعش در استان دیالی را خنثی کردند.

یک منبع امنیتی در گفت‌وگویی با پایگاه خبرگزاری شفق نیوز گفت: نیروهای ارتش عراق و حشد شعبی، حمله مسلح گروه تروریستی داعش به یک مرکز امنیتی را ناکام گذاشتند.

این منبع افزود: داعش، قصد داشت یک مرکز امنیتی حشد عشائری در حومه روستای ام الحنطة در حومه ناحیه جلولاء را هدف قرار دهد.

به گفته این منبع این حمله هیچ خسارتی نداشت و توسط نیروهای امنیتی خنثی شد.

پیش از این یک مسئول در حشد عشائری در دیالی امروز از تکمیل طرح کاملی برای حفاظت از مرزهای استان دیالی در برابر حملات داعش خبر داد و از ستاد عملیات صلاح الدین خواست تا با اجرای طرحی مشابه، خطرناک ترین و بزرگ ترین کانون داعش در مرزهای دیالی، کرکوک و صلاح الدین را پاکسازی کند.

گفتنی است مناطق شمالی جلولاء در استان دیالی به مدت بیش از دو سال است که به علت حضور عناصر تروریستی داعش در باغ ها و مزارع کشاورزی، شاهد نا بسامانی امنیتی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 4 =