کد خبر : 237295
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
-

تماس ویدیویی صدراعظم آلمان و سیسی با محوریت لیبی و مقابله با افراط‌گرایی

تماس ویدیویی صدراعظم آلمان و سیسی با محوریت لیبی و مقابله با افراط‌گرایی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد، این گفت‌وگوی میان آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر در پی خشم جهان اسلام از اظهارات اسلام ستیزانه اخیر برخی کشورهای اروپایی از جمله فرانسه انجام شد. راضی بیان داشت، صدر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد، این گفت‌وگوی میان آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر در پی خشم جهان اسلام از اظهارات اسلام ستیزانه اخیر برخی کشورهای اروپایی از جمله فرانسه انجام شد.

راضی بیان داشت، صدر اعظم آلمان حمایت اتحادیه اروپا از همکاری با نهادهای مذهبی قدیمی مصر به عنوان چراغ راهنمای اسلام میانه رو در جهان را ابراز کرد.

او همچنین متذکر شد، مرکل تلاش‌های موثر، عینی و عاقلانه سیسی در زمینه حفاظت از آزادی‌های مذهبی و حمایت از همزیستی مسالمت آمیز میان مذاهب و تمدن‌ها را تحسین کرد.

سخنگوی رسمی مصر اشاره کرد، این دو به بررسی آخرین تحولات لیبی پرداختند و سیسی بر موضع استراتژیک ثابت در قبال لیبی به خصوص مذاکرات کنونی در غدامس تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 4 =