کد خبر : 237382
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
-

تلاش کمانداران کامپوند برای کسب جایگاه دوباره در جهان

تلاش کمانداران کامپوند برای کسب جایگاه دوباره در جهان

به گزارش قائم آنلاین، اسماعیل عبادی در گفت و گو ، اظهار کرد: اردوی کمانداران کامپوند بعد از یک وقفه طولانی مدت از ۱۵ شهریور آغاز شد و کمانداران سومین اردوی خود را از روز شنبه ۱۰ آبان در سایت تیروکمان شروع کردند، اما با این وجود وضعیت رکوردها راضی کننده است و کمتر با

به گزارش قائم آنلاین، اسماعیل عبادی در گفت و گو ، اظهار کرد: اردوی کمانداران کامپوند بعد از یک وقفه طولانی مدت از ۱۵ شهریور آغاز شد و کمانداران سومین اردوی خود را از روز شنبه ۱۰ آبان در سایت تیروکمان شروع کردند، اما با این وجود وضعیت رکوردها راضی کننده است و کمتر با افت رکورد مواجه بودیم.

وی گفت: در دو مرحله اردویی که داشتیم بیشتر سعی کردیم روی بحث آماده سازی کمانداران، تقویت عضلاتی که درگیر کمان هستند و آمادگی روانی ورزشکاران کار کنیم تا کم کم آنها را برای تمرینات حرفه ای و مسابقات آماده کنیم.

عبادی خاطرنشان کرد: با توجه به این که امسال تمام رویدادهای بین المللی به خاطر کرونا از سوی فدراسیون جهانی لغو شد، سعی داریم تمرینات خود را حتی در شرایط کرونایی با جدیت انجام دهیم تا آمادگی بدنی ورزشکاران را حفظ و آنها را برای مسابقاتی که فدراسیون در نظر دارد، آماده کنیم.

وی با اشاره به جوانگرایی تیم ملی کامپوند گفت: در حال حاضر نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد ترکیب تیم تغییر کرده و جوان شده است. با هدف گذاری صورت گرفته سعی داریم با حضور قدرتمند در مسابقات آینده تیم کامپوند را دوباره در آسیا و جهان مطرح کنیم و به جایگاه قبل بازگردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 17 =