کد خبر : 237299
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
-

تاکید سیسی بر حمایت از همزیستی ادیان مختلف در تماس تلفنی ماکرون

تاکید سیسی بر حمایت از همزیستی ادیان مختلف در تماس تلفنی ماکرون

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بسام راضی، سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر گفت، عبدالفتاح سیسی‌، رئیس‌جمهوری مصر عصر دیروز، دوشنبه تماس تلفنی از سوی امانوئل ماکرون،‌ رئیس‌جمهوری مصر دریافت کرد. در این تماس تلفنی مواضع مشترک دو کشور در قبال روابط دوجانبه، مسائل منطقه، مقابله با تروریسم، افراط‌گرایی‌ و حامیانش،‌ راه‌های نابودی آن

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بسام راضی، سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر گفت، عبدالفتاح سیسی‌، رئیس‌جمهوری مصر عصر دیروز، دوشنبه تماس تلفنی از سوی امانوئل ماکرون،‌ رئیس‌جمهوری مصر دریافت کرد.

در این تماس تلفنی مواضع مشترک دو کشور در قبال روابط دوجانبه، مسائل منطقه، مقابله با تروریسم، افراط‌گرایی‌ و حامیانش،‌ راه‌های نابودی آن و نیز اقدامات تروریستی رخ داده در فرانسه بررسی شد.

سیسی بر لزوم جدا کردن کامل دین اسلام -که دعوت به اشاعه صلح، سازش و کنار گذاشتن خشونت می‌کند- از اقدامات تروریستی برخی مدعیان اسلام‌گرا تاکید کرد.

رئیس جمهوری مصر اضافه کرد، باید بر اشاعه ارزش‌های همزیستی بین حامیان ادیان مختلف از طریق مذاکره، درک،‌ احترام متقابل و عدم اهانت به اصول دینی و نمادهایش تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 10 =