کد خبر : 237207
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
-

نهایی شدن دستورالعمل اجرایی استانداردهای مشاغل خانگی

نهایی شدن دستورالعمل اجرایی استانداردهای مشاغل خانگی

به گزارش قائم آنلاین، معصومه ابتکار در مراسم تقدیر از نفرات برتر دور ششم زنان کارآفرین بر اساس آرای مردمی اظهار کرد: معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در حال پیگیری طرح شبکه سازی برای بازارهای مجازی و شبکه های فروش آنلاین است تا از این طریق بتواند به مشاغل زنان به ویژه در

به گزارش قائم آنلاین، معصومه ابتکار در مراسم تقدیر از نفرات برتر دور ششم زنان کارآفرین بر اساس آرای مردمی اظهار کرد: معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در حال پیگیری طرح شبکه سازی برای بازارهای مجازی و شبکه های فروش آنلاین است تا از این طریق بتواند به مشاغل زنان به ویژه در دوران پاندمی کرونا کمک کند.

وی با تشکر از تمامی فعالان در حوزه زنان کارآفرین ادامه داد: در شرایطی که پاندمی کرونا بیشترین دشواری را برای کسب و کارها ایجاد کرده است حضور مردم در انتخاب زنان کارآفرین نشان ‌دهنده زنده بودن امید در آینده مردم ایران و نهادینه شدن کار و تلاش در زنان روستایی و شهری است به گونه‌ای که مردم در وضعیت تحریم‌ها و جنگ‌های روانی و اقتصادی از پای ننشسته‌اند.

ابتکار افزود: تلاش در زمینه  شناسایی و تقدیراز زنان کارآفرین از سوی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گام بلندی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می رود که مورد تاکید مقام معظم رهبری و در جهت سیاست ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید است. این کار در ذیل سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان‌ها و طرح های توان افزایی زنان در حال اجرا است و موجب شناسایی بهتر زنان کارآفرین می‌شود.

به گفته وی، این معاونت در جهت توسعه تسهیلات کارآفرینی در حال همکاری با صندوق کارافرینی امید و بانک توسعه تعاون است و تلاش‌هایی را برای مذاکره با بانک مرکزی درباره تضامین کارآفرینان انجام می‌دهد.

ابتکار در انتها با اشاره به آغاز دور هفتم انتخاب زنان برتر کارآفرین با آرای مردمی از ۱۵ آبان گفت: در دور ششم انتخابات زنان برتر کارآفرین در مجموع ۱۵۵۶ شغل معرفی شدند که از بین ۷۲۳ شغل شهری و ۸۳۳ شغل روستایی بودند. تمامی افراد می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت در اتتخاب زنان برتر کارآفرین شرکت کنند تا گامی در جهت ارتقای سطح معیشت خانواده و مقابله با ناامیدی برداشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =