کد خبر : 237179
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
-

غذای دانشجویی فقط در بسته بندی و بیرون بر ارائه می شود

غذای دانشجویی فقط در بسته بندی و بیرون بر ارائه می شود

به گزارش قائم آنلاین، عماد الدین فاطمی زاده معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو ، شرایط خدمات دهی رستوران دانشجویی به دانشجویان ساکن خوابگاه در شرایط شیوع ویروس کرونا در نیم سال جاری در این دانشگاه را تشریح کرد. وی با اینکه در ترم جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزش ها به صورت مجازی در جریان است

به گزارش قائم آنلاین، عماد الدین فاطمی زاده معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو ، شرایط خدمات دهی رستوران دانشجویی به دانشجویان ساکن خوابگاه در شرایط شیوع ویروس کرونا در نیم سال جاری در این دانشگاه را تشریح کرد.

وی با اینکه در ترم جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزش ها به صورت مجازی در جریان است و فقط برخی از دانشجویان براساس اولویت برای کارهای آزمایشگاهی و پژوهشی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تعداد کمتر نسبت به همیشه در خوابگاه ها حضور دارند، گفت: در این نیم سال به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، امکان خدمات رسانی حضوری به دانشجویان ساکن خوابگاه در رستوران های دانشجویی مقدور نیست.

*غذای دانشجویی فقط در بسته بندی و بیرون بر ارائه می شود

فاطمی زاده گفت: از این رو از ابتدای آغاز ترم تحصیلی جاری توزیع غذای دانشجویی در رستوران های دانشجویی فقط به صورت بیرون بر انجام می شود و غذاها به صورت بسته بندی به این دانشجوها ارائه می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: دانشجویان متقاضی دریافت غذا باید تقاضای خود را در سامانه dining.sharif.ir یا سامانه stu.sharif.ir ثبت کنند تا غذا برای آنان رزو شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − نه =