کد خبر : 237182
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
-

دولت آمریکا از شناسایی بدافزارهای خطرناک خبر داد

دولت آمریکا از شناسایی بدافزارهای خطرناک خبر داد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از زد دی نت، مرکز فرماندهی سایبری دولت آمریکا مدعی شده که هکرهای روس این هشت بدافزار را طراحی و منتشر کرده اند. از هشت بدافزار یادشده شش بدافزار از خانواده  ComRAT هستند که قبلا توسط گروه هکری تورلا مورد استفاده قرار گرفته بودند. دو بدافزار دیگر هم از

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از زد دی نت، مرکز فرماندهی سایبری دولت آمریکا مدعی شده که هکرهای روس این هشت بدافزار را طراحی و منتشر کرده اند.

از هشت بدافزار یادشده شش بدافزار از خانواده  ComRAT هستند که قبلا توسط گروه هکری تورلا مورد استفاده قرار گرفته بودند. دو بدافزار دیگر هم از خانواده زیبورکی هستند که قبلا توسط گروه هکری ای پی تی ۲۸ به کار گرفته شده بودند.

* سابقه این بدافزارها

محققان امنیتی می گویند سابقه طراحی این دو بدافزار به بیش از یک دهه قبل بازمی گردد و تا به حال نسخه های متفاوتی از آنها در فضای مجازی برای سرقت اطلاعات و نفوذ به رایانه های شخصی منتشر شده است. همه این بدافزارها در ماه های اخیر به روزشده اند تا قابلیت مخفی سازی آنها افزایش یابد.

دولت آمریکا به کاربران اینترنت و مدیران شبکه ها توصیه کرده هر چه سریع تر با به روزکردن نرم افزارهای ضدویروس و نصب وصله های امنیتی نرم افزارها و برنامه های مختلف به خصوص ویندوز جلوی نفوذ این بدافزارها را بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − یک =