کد خبر : 237074
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۵۰
-

حضور وزیر ورزش در فدراسیون کشتی

حضور وزیر ورزش در فدراسیون کشتی

به گزارش قائم آنلاین، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در محل فدراسیون کشتی، ضمن گفت و گو با مسئولان فدراسیون کشتی، از خانه های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده بازدید کرد. علیرضا دبیر در این بازدید گزارش کاملی از روند آماده سازی تیم های ملی به

به گزارش قائم آنلاین، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در محل فدراسیون کشتی، ضمن گفت و گو با مسئولان فدراسیون کشتی، از خانه های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده بازدید کرد.

علیرضا دبیر در این بازدید گزارش کاملی از روند آماده سازی تیم های ملی به منظور حضور در رقابت های کشتی بزرگسالان جهان در صربستان و همچنین برگزاری دور رفت بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در شرایط قرنطینه به انجام رسید، به وزیر ورزش و جوانان داد.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین با اشاره به مشکلات پیش روی ورزش اول کشور، گفت: وزارت ورزش و جوانان با توجه به در پیش بودن رقابت های جهانی و پس از آن مسابقات گزینشی و در نهایت بازی های المپیک توکیو، نگاه ویژه ای به پرافتخارترین رشته ی ورزشی کشور از تمامی جهات داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 16 =