کد خبر : 237211
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
-

آشنایی با انواع درب ضد سرقت

آشنایی با انواع درب ضد سرقت

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام راشا، ورودی هر ساختمان یا آپارتمان محلی است که باید به شدت مورد محافظت قرار بگیرد، اگر شما به خوبی از درب ورودی ساختمان یا منزل شخصی خودتان محافظت نکنید، متوجه خسارت های بسیار زیاد مالی و جانی جبران ناپذیری خواهید شد. پس از این رو در اینجای موضوع کلمه درب ضد سرقت

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام راشا، ورودی هر ساختمان یا آپارتمان محلی است که باید به شدت مورد محافظت قرار بگیرد، اگر شما به خوبی از درب ورودی ساختمان یا منزل شخصی خودتان محافظت نکنید، متوجه خسارت های بسیار زیاد مالی و جانی جبران ناپذیری خواهید شد.

پس از این رو در اینجای موضوع کلمه درب ضد سرقت مفهوم بسیار عجیب و کاربردی را به خود می گیرد. پس به عبارتی دیگر می توانیم بگوییم هدف از خریدن درب ضد سرقت محافظت از منزل شخصی یا آپارتمان و حریم شخصی تمامی افراد در منزل است، پس پیشنهاد ما به شما این است که با انتخابی هوشمندانه و استفاده از یک درب ورودی مناسب منزل و حریم شخصی خود را ایمن نمایید. شما می توانید با خرید درب ضد سر قت اصل و مرغوب منزل خود را حفاظت کنید.

در بحث سرقت، سارقانی که به هدف سرقت می خواهند به حریم شخصی منزل شما تجاوز کنند دو راه حل پیش روی خود دارند. سارقان این دو راه حل را امتحان کرده و با استفاده از نقاط ضعف ورودی به حریم شخصی شما راه پیدا می کنند.

سارقان ابتدا به سراغ قفل درب منزل شما رفته و تلاش برای شکستن آن می کنند، اگر قفلی که شما برای منزل خود استفاده کرده باشید مرغوب باشد و یا از نوع ضد سرقت باشند به راحتی نمی توانند به داخل منزل شما دسترسی پیدا کنند. از این رو به دنبال پیدا کردن راه حل های دیگری برای ورود به منزل شما می گردند.

علاوه بر شکستن قفل درب، دیلم کردن درب راه حل بهتر دیگری است تا بتوانند به منزل شما ورود کنند! درب های چوبی یا درب های ضد سرقت نامرغوب به راحتی دیلم شده و از بین می رود.

اما اگر شما درب ضد سرقت بسیار مرغوبی را داشته باشید، چون این داخل این مدل درب های ضد سرقت از روکش ۱۰۰ % فولاد استفاده شده و به عمین علت غیرقابل دیلم است.

قفل درب ضد سرقت

قفل هایی که در درب های ضد سرقت به کار عموما به کار می روند، دارای ساختار مهندسی خاصی بوده و این قفل ها در انواع مختلف موجود می باشند که این تفاوت ساختار در قیمت آن تاثیرگذار است و در زمان تعمیرات بنا به خواسته مشتری قفل درب ضد سرقت از تولیدی خریداری شده و برای تعویض به محل برده می شود.

قفل های برند کاله که دارای کیفیت بالا و با طراحی منحصر به فرد و مستحکم که دارند، به جهت نصب بر روی درب های ضد سرقت آپارتمان های لوکس و اداری که نیاز به امینت بالا به جهت جلوگیری در برابر سارقین قابل استفاده است و این برند قفل در حدی قوی است که می توان از کلمه ضد سرقت به راحتی برای معرفی این نوع قفل استفاده کرد.

قفل کاله کلید امنیت بالایی دارد. تنها ایرادی که می توان از این نوع قفل گرفت ضعف از درب های مقاوم در برابر سرقت سیلندر آنهاست که این ایراد در محصولات بسیار گرانتر و کاربردی تر این شرکت برطرف شده است.

تعویض درب کهنه و قدیمی با درب ضد سرقت

شما می توانید با تعویض درب کهنده و قدیمی منزل خود با یک درب جدید ضد سرقت با یک تیر، دو نشان بزنید. یعنی اینکه هم امنیت منزل و آپارتمان خود را فراهم کنید. هم اینکه زیبایی را به منزل خود بیاورید. پس می توانیم بگوییم زیبایی در کنار امنیت یکی از جذاب ترین امور در دکوراسیون منزل است.

درب های ضد سرقت راشا به دلیل تنوع در طرح و رنگ های جذاب و به روز بودن این امکان را به شما میدهد تا با پیاده سازی دکوراسیون مد نظر خود، درب ورودی منزل خود را انتخاب کنید.

درب های ضد سرقت سفید که در شرکت راشا موجود می باشد با رویه هایی نظیر راش و حتی پی وی سی نیز موجود است.

طراحی و تولید درب های ضد سرقت ارزان این امکان را به شما میدهد که در انتخاب درب ضد سرقت که متناسب با دکوراسیون منزل شما است دقت بیشتری داشته باشید. روکش های درب های ضد سرقت راشا، روکش راش طبیعی است. این نوع روکش ها از چوب درخت راش بوده و زیبایی چشمگیری را به منزل شما می دهد.

مهمترین اصلی که در انتخاب درب ضد سرقت باید به آن توجه داشته باشید جنس درب ضد سرقت است. رنگ چهارچوب از نوع الکترو استاتیک کوره ای است ، همچنین اسکلت داخل درب از پروفیل به ضخامت دو میلیمتر استفاده شده.

همچنین در داخل درب ضد سرقت به وسیله پروفیل ۲۰ در ۲۰ آهن کشی شده است . در مورد قفل درب ضد سرقت، قفل کاله پیشنهاد می شود. این مدل قفل شامل دو قفل ۷ زبانه و مولتی سیستم ۱۴ زبانه است.

درب های ضد حریم هم عایق ضد حرارت و ضد سرما هستند. تزریق فوم پلی اورتان ئر فضای داخلی درب برای عایق دیر سوز و سرما و گرما موثر است.

درب ضد حریق

همانطور که از نام آن پیدا است این درب از حریق و آتش سوزی و گرمای زیاد جلوگیری می کند. لزوم استفاده از درب های ضد حریق در ورودی راهرو ها بسیار مهم است.

در بحث احتراق و آتش سوزی و امنیت جانی یکی از مهمترین عناصر خارج شدن از ساختمان حریق شده است. زمانی که جان انسان ها به خطر افتاده، دیگر بحث های مالی و … بی ارزش خواهد شد.

درب ضد حریق در مقابل آتش سوزی مقاوم تر عمل کرده و با دستگیره هایی که دارد امکان خروج فرد را از محل آتش میسر می سازد.

مهمترین ویژگی درب ضد حریق

مهمترین ویژگی درب های ضد حریق فلزی بودن آن است و این درب ها باید مورد تاییده سازمان آتش نشانی قرار گرفته باشد. همچنین این درب ها دارای دستگیره آنتی پنیک و دستگیره بازشونده بوده و همراه خود جک هیدرولیک آرام بند را دارا است.

داخل درب ضد حریق ماده ای وجود دارد که باعث ضد حریق شدن آن می شود. پشم سنگ استاندارد بدون مواد مضر در درب ضد حریق فلزی مهمترین عنصر بوده و تا دمای هشت صد و پنجاه درجه سانتی گراد در برابر گرما مقاومت ویژه ای دارد.

درب ضد سرقت چینی

یکی از عمده دلایل انتخاب و استفاده از درب های ضد سرقت چینی که توسط سازندگان خریداری می شود، قیمت بسیار پایین این نوع درب های ضد سرقت می باشد. درب های ضد سرقت چینی از فلز ساخته شد و کیفیت این نوع درب ها به دلیل قیمت ارزان آن بسیار پایین است.

درب های ضد سرقت فلزی که در بازار و بین مصرف کننده ها به نام درب ضد سرقت چینی که ساخت کشور چین است. کیفیت این درب ها به حدی پایین می باشد که جزو درب ضد سرقت نمی توان به حساب نمی آید.

به علت استفاده از مواد بی کیفیت و عدم استفاده از فولاد، ورق آهنی که در ان استفاده شده در بهترین حالت ممکن تحمل و استقامت لازم و کافی را در برابر ضربات وفشارهای وارد شده در مواقع لازمه بر خوردار نمی باشد و همچنین مقاومت هایی که طراحان این نوع درب های ضد سرقت برای بالا بردن مقاومت آن در برابر دیلم به کار برده اند، از جمله استفاده از قفل های چنگکی و قفل های مرکزی کاملا بی اثر بوده و گران ترین و باکیفیت ترین مدل این درب ضد سرقت چینی هم بر عکس ظاهر فریبنده ای که دارد استقامت کافی را دارا نمی باشد.

هم اکنون با توجه به بالارفتن قیمت ارز هم دیگر هیچ توجیه اقتصادی برای استفاده از درب های ضد سرقت چینی وجود ندارد.

درب ضد سرقت ارزان

درب های ضد سرقتی که در ایران ساخته می شود، هم اکنون با درب های ضد سرقت کشور ترکیه برابری دارد. از نظر طراحی هیچ تفاوتی پیدا نخواهید کرد . در ایران جدیدترین تکنولوژی تولید درب های ضد سرقت پیاده سازی شده است.

همین موضوع با توجه به نرخ بالای ارز باعث شده تا با قیمتی بسیار پایین تر از قیمتی که درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه است را داشته باشند. همچنین درب های ضد سرقت یک رو فلز که نیازمند تکنولوژی پیشرفته تری است نیز در ایران تولید شده. این نوع درب ها در مناطق شرجی بسیار کاربرد دارد. درب را از باران و تمامی عوامل رطوبت زا محفوظ نگه می دارد.

برای اطلاعات بیشتر  و قیمت ها به آدرس www.rashadoor.com  یا با شماره های ۰۹۱۲۲۹۳۳۴۷۹ و ۰۲۱۶۶۵۹۳۹۱۱  تماس حاصل نمایید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 3 =