کد خبر : 237028
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
-

کشف ۸۰۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در میاندورود

کشف ۸۰۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در میاندورود

به گزارش قائم آنلاین، علی داداش‌تبار در گفت‌وگو ، از کشف هشت هزار کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در میاندورود خبر داد و گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت به‌دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتکار مقادیر زیادی روغن در انبار یکی از فروشگاه‌های شهرستان با دستور دادستانی از محل اعلام شده بازدید و این مقدار

به گزارش قائم آنلاین، علی داداش‌تبار در گفت‌وگو ، از کشف هشت هزار کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در میاندورود خبر داد و گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت به‌دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتکار مقادیر زیادی روغن در انبار یکی از فروشگاه‌های شهرستان با دستور دادستانی از محل اعلام شده بازدید و این مقدار روغن جامد و مایع کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: ارزش روغن احتکار شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که بعد از بررسی لازم به چرخه توزیع برمی‌گردد و انبار مورد نظر نیز پلمپ شد.

فرمانده انتظامی میاندورود خاطرنشان کرد: در این رابطه برای دو نفر پرونده قضایی تشکیل و همچنین یک دستگاه خودرو نیسان نیز توقیف شد.

داداش‌تبار با هشدار به کسانی که با احتکار کالاهای مورد نیاز مردم، قصد سوء استفاده و اخلال در بازار را دارند، گفت: مردم اگر مواردی از قبیل احتکار مشاهده کردند به پلیس اطلاع دهند.

وی همچنین از کشف یک دستگاه کمباین و سه دستگاه علف تراش احتکار شده در بازرسی از یک مغازه فروش ادوات کشاورزی خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل ومغازه نیز پلمپ شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 1 =