کد خبر : 237040
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
-

مرغ همچنان روی مدار گرانی!

مرغ همچنان روی مدار گرانی!

به گزارش قائم آنلاین، کامران هاشمی در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ در مازندران اظهار کرد: مقداری قیمت مرغ، طی روزهای گذشته کاهش یافته بود و وضعیت کمی بهتر شده بود اما مجددا قیمت‌ها به جای قبلی‌اش برگشت. وی افزود: قیمت مرغ کشتار که طی روزهای قبل در هر کیلو ۱۰۰۰ تومان

به گزارش قائم آنلاین، کامران هاشمی در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ در مازندران اظهار کرد: مقداری قیمت مرغ، طی روزهای گذشته کاهش یافته بود و وضعیت کمی بهتر شده بود اما مجددا قیمت‌ها به جای قبلی‌اش برگشت.

وی افزود: قیمت مرغ کشتار که طی روزهای قبل در هر کیلو ۱۰۰۰ تومان کاهش یافته بود، مجددا به همین میزان بالا رفت و جایگاه قیمتی قبلی خود را پس گرفت.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ در بازار، بین ۲۶ تا ۲۷ هزار تومان در استان است.

هاشمی ادامه داد: هر شانه تخم مرغ نیز طی روز جاری با قیمت ۲۷ الی ۲۸ هزار تومان در بازار در حال توزیع است.

وی بیان کرد: این وضعیت بنظر می‌رسد فعلا تا زمان ورود مرغ‌های جدید به بازار ادامه داشته باشد و فعلا باید منتظر باشیم تا پس از جوجه‌ریزی که انجام شده، مرغ‌های جدید به بازار بیاید تا ببینیم چه وضعیتی پیش خواهد آمد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران عنوان کرد: البته مرغ‌های تنظیم بازاری چند روزی است که در سطح شهرستان‌های استان با قیمت ۱۵ هزار تومانی در حال توزیع است و استقبال خوبی هم از سوی مردم صورت گرفته است.

هاشمی متذکر شد: با اختلاف قیمت بیش از ۱۱ هزار تومانی میان مرغ منجمد و مرغ گرم بازار، طبیعی است که مصرف‌کنندگان بسیاری، انتخاب‌شان خرید مرغ‌های منجمد باشد.

وی گفت: البته باید بگوییم مرغ‌های تنظیم بازاری هر چند به تامین نیاز بازار واقعا کمک کرده است اما تاثیری بر روی قیمت‌ها نداشته است و همچنان قیمت مرغ، بالا است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران تصریح کرد: پس از روند افزایشی قیمت مرغ، مصرف مرغ در میان خانوارها بسیار پایین آمده است و به طور مثال میزان خرید مرغ در مرکز استان تا حداقل ۴۰ درصد کاهش داشته است.

هاشمی یادآور شد: البته بسته شدن تالارها، رستوران‌ها، عدم برگزاری جشن و ترحیم نیز بر روی کاهش مصرف طی سال جاری بسیار موثر بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − شانزده =