کد خبر : 236840
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
-

پرداخت تسهیلات به ایرلاین‌ها به جای افزایش قیمت بلیت هواپیما

پرداخت تسهیلات به ایرلاین‌ها به جای افزایش قیمت بلیت هواپیما

به گزارش قائم آنلاین، در پی لغو نرخنامه جدید بلیت هواپیما از سوی وزیر راه و شهرسازی، قرار بود دولت برای ایرلاین‌ها امتیازاتی از جمله ارز نیمایی و برخی منابع ریالی در نظر بگیرد تا قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا نکند. تورج دهقانی زنگنه در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: امروز نیز

به گزارش قائم آنلاین، در پی لغو نرخنامه جدید بلیت هواپیما از سوی وزیر راه و شهرسازی، قرار بود دولت برای ایرلاین‌ها امتیازاتی از جمله ارز نیمایی و برخی منابع ریالی در نظر بگیرد تا قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا نکند.

تورج دهقانی زنگنه در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: امروز نیز جلسات متعددی درباره تعیین قیمت بلیت هواپیما داشتیم و همچنان پیگیر تسهیلات ریالی برای ایرلاین‌ها هستیم تا نرخ پروازهای داخلی افزایش پیدا نکند.

وی افزود: تا کنون به نتیجه خاصی در این زمینه از نظر مبلغ این تسهیلات ریالی و شرایط اعطای آن نرسیدیم و در مرحله تامین منابع مالی برای آن هستیم.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با ابراز امیدواری نسبت به فراهم شدن بستر برای حمایت از شرکت‌های هواپیمایی گفت: در زمینه ارز نیمایی و تامین آن برای نیازهای ارزی ایرلاین‌ها نیز مقرر شده اتفاقات خوبی بیافتد اما در حال حاضر از سویی دولت با برخی محدودیت‌ها مواجه است و از سوی دیگر به دنبال قطعی کردن تسهیلات ریالی هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 2 =