کد خبر : 236794
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
-

احتمال تعویق اعلام برنده جایزه گنکور

احتمال تعویق اعلام برنده جایزه گنکور

به گزارش قائم آنلاین، با ادامه افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه، روز چهارشنبه «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه از اجرای دومین قرنطینه سراسری این کشور خبر داد و به دنبال این خبر انجمن ناشران فرانسه (SNE)، انجمن کتاب‌فروشان فرانسه (SLF) و انجمن نویسندگان فرانسه (CPE) در قالب یک بیانیه مشترک از دولت خواستند

به گزارش قائم آنلاین، با ادامه افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه، روز چهارشنبه «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه از اجرای دومین قرنطینه سراسری این کشور خبر داد و به دنبال این خبر انجمن ناشران فرانسه (SNE)، انجمن کتاب‌فروشان فرانسه (SLF) و انجمن نویسندگان فرانسه (CPE) در قالب یک بیانیه مشترک از دولت خواستند فعالیت کتاب‌فروشی‌ها در دوران قرنطینه همچون داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌ها ادامه داشته باشد.

روز پنج‌شنبه آکادمی جایزه گنکور، از معتبرترین جایزه‌های ادبی فرانسه اعلام کرد در صورت تعطیل شدن کتاب‌فروشی‌ها در طول دومین قرنطینه سراسری فرانسه تاریخ اعلام برنده نهایی این جایزه را به زمان دیگری موکول خواهد کرد.

پیش‌تر، دهم نوامبر به عنوان تاریخ اعلام برنده نهایی گنکور معرفی شده بود.

برنده اصلی جایزه «کنگور» هرساله در ماه نوامبر اعلام می‌شود. این جایزه اولین‌بار در سال ۱۹۰۳ از سوی «ژول» و «ادمون گنکور» راه‌اندازی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − یک =