کد خبر : 235993
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
-

لوکاشنکو: بلاروس در حال مواجهه با تهدیدهای تروریسم است

لوکاشنکو: بلاروس در حال مواجهه با تهدیدهای تروریسم است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،‌ الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهوری بلاروس در نشست “مجمع همه مردم بلاروسی” گفت: آنها به خطوط راه‌آهن آمده و جلوی سامانه‌های اتوماتیک را می‌گیرند و راه‌ها را بند می‌آورند، خب ما دیگر چه برداشتی می‌توانیم از این داشته باشیم؟ این کار ممکن است حوادث دلخراشی را در راه‌آهن

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،‌ الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهوری بلاروس در نشست “مجمع همه مردم بلاروسی” گفت: آنها به خطوط راه‌آهن آمده و جلوی سامانه‌های اتوماتیک را می‌گیرند و راه‌ها را بند می‌آورند، خب ما دیگر چه برداشتی می‌توانیم از این داشته باشیم؟ این کار ممکن است حوادث دلخراشی را در راه‌آهن به دنبال داشته باشد؛ فجایع و تلفات بسیار. اینها کار باندهای تبهکار سازمان‌یافته با نشانه‌هایی از تروریسم است. ما کم‌کم با تهدیدهای مرتبط با تروریسم مواجه می‌شویم.

اعتراضات گسترده در بلاروس از زمان انتخابات ریاست جمهوری ماه اوت به راه افتاده است. براساس اعلام مقام‌ها، الکساندر لوکاشنکو بیش از ۸۰ درصد آراء را به دست آورد اما اپوزیسیون بلاروس مدعی است که سوتلانا تیخانوفسکایا برنده انتخابات است و این رئیس‌جمهوری بلاروس را به تقلب انتخاباتی متهم کرده است.

تیخانوفسکایا با اعلام اولتیماتوم مردم علیه مقام‌ها، تاکید کرد در صورتی که درخواست‌های اپوزیسیون بلاروس تا ۲۵ اکتبر محقق نشود، تمام شرکت‌های این کشور اعتصاب خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 8 =