کد خبر : 235932
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
-

برگزاری کارگاه «آموزش نرم افزار LTSpice»

برگزاری کارگاه «آموزش نرم افزار LTSpice»

به گزارش قائم آنلاین، Ltspice نام نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه طراحی و محاسبه مدارهای الکترونیکی مخصوص دانشجویان و مهندسان رشته برق است. این برنامه، یک نرم افزار اسپایس (SPICE) «نرم افزار شبیه‌ساز با تمرکز بر مدارهای مجتمع الکترونیکی» است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند انواع مدارهای الکترونیکی موردنظر خود را

به گزارش قائم آنلاین، Ltspice نام نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه طراحی و محاسبه مدارهای الکترونیکی مخصوص دانشجویان و مهندسان رشته برق است. این برنامه، یک نرم افزار اسپایس (SPICE) «نرم افزار شبیه‌ساز با تمرکز بر مدارهای مجتمع الکترونیکی» است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند انواع مدارهای الکترونیکی موردنظر خود را طراحی و به آزمایش بگذارند. در یک مدار الکترونیکی، مجموعه‌ای از قطعات ضمن همکاری با یکدیگر نهایتا وظیفه خاصی را انجام می‌دهند. در اینگونه مدارها، رفتار هر قطعه الکترونیکی با یکدیگر تفاوت دارد. از این رو، استفاده از یک نرم افزار شبیه‌ساز، می‌تواند کاربران را با دقت بسیار بالا در این زمینه یاری کند.

نرم افزار ال‌تی‌اسپایس (LTspice)، یک برنامه شناخته شده در زمینه طراحی انواع مدارات الکترونیکی است که امکانات بسیار گسترده‌ای را در اختیار مهندسین و دانشجویان این رشته قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند از کتابخانه جامع این نرم افزار استفاده کرده و قطعات الکترونیکی مدار مورد نظر خود را در صفحه فراخوانی کنند. در ادامه با برقراری ارتباط سیمی در میان قطعات، می‌توان با اجرای پروژه رفتار هریک از قطعات را شبیه‌سازی کرد.

کارگاه آموزش نرم افزار LTSpice، با تدریس زهرا کریمی، روز چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹، به صورت آفلاین برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام از طریق آیدی Melika2379@ اقدام کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال@AlzahraElectronic و @NSSOEE_IR مراجعه کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 1 =