کد خبر : 234350
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
-

مشاور امنیت قومی رژیم صهیونیستی در بحرین: با هم چهره منطقه را تغییر می‌دهیم

مشاور امنیت قومی رژیم صهیونیستی در بحرین: با هم چهره منطقه را تغییر می‌دهیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از تایمز اسرائیل، مئیر بن شبات، مشاور امنیت قومی رژیم صهیونیستی که در راس هیئت اسرائیلی وارد منامه شده است، گفت: این روز، روز بزرگی است که تبدیل به فصلی دیگر در خصوص تبدیل دیدگاه صلح به واقعیت می‌شود. بن شبات به نیابت از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از تایمز اسرائیل، مئیر بن شبات، مشاور امنیت قومی رژیم صهیونیستی که در راس هیئت اسرائیلی وارد منامه شده است، گفت: این روز، روز بزرگی است که تبدیل به فصلی دیگر در خصوص تبدیل دیدگاه صلح به واقعیت می‌شود.

بن شبات به نیابت از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از حمد بن عیسی آل خلیفه،‌ پادشاه بحرین به دلیل رهبری‌ها و دیدگاه “دوراندیشانه‌اش” تشکر کرد.

او خاطرنشان کرد: اسرائیل به برقراری روابط گرم، عمیق و گسترده با بحرین نه فقط بین دو دولت بلکه بین دو ملت امیدوار است و این روابط به نفع دو طرف در تمام زمینه‌ها خواهد بود و موجب “دوستی صمیمی” بین دو ملت خواهد شد.

بن شباط ادامه داد: اسرائیل در قالب صلحی واقعی دست خود را به سوی ملت و رهبری شجاع بحرین دراز کرده و ما با هم در جهت منافع ملت‌هایمان چهره منطقه را تغییر خواهیم داد.

او ضمن تشکر از طرف بحرینی برای حسن ضیافت گفت: ما به زودی در اسرائیل میزبان شما خواهیم بود.

بن شبات در بخش دیگری به زبان عبری به وجود نقاط مشترک بین رژیم صهیونیستی و بحرین اشاره و تصریح کرد، دو دولت به لحاظ جغرافیایی و تعداد جمعیت کوچکند اما هر دو از روحی گشوده و باز برخودار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + سیزده =