کد خبر : 234356
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
-

رژیم صهیونیستی برای انجام ۲۸ پرواز تجاری در هفته با امارات توافقنامه امضا می‌کند

رژیم صهیونیستی برای انجام ۲۸ پرواز تجاری در هفته با امارات توافقنامه امضا می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت حمل و نقل رژیم صهیونیستی افزود: این پروازها بین فرودگاه‌های بن گوریون و دبی و ابوظبی انجام خواهند گرفت. این وزارتخانه ادامه داد: توافقنامه‌ هواپیمایی در فرودگاه بن گوریون امضا خواهد شد و قرار است پروازها ظرف هفته‌های آتی شروع شوند. این توافقنامه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت حمل و نقل رژیم صهیونیستی افزود: این پروازها بین فرودگاه‌های بن گوریون و دبی و ابوظبی انجام خواهند گرفت.

این وزارتخانه ادامه داد: توافقنامه‌ هواپیمایی در فرودگاه بن گوریون امضا خواهد شد و قرار است پروازها ظرف هفته‌های آتی شروع شوند.

این توافقنامه همچنین اجازه می‌دهد تعدادی نامحدود پرواز هواپیماهای اجاره‌ای به فرودگاه کوچک‌تر در جنوب سرزمین‌های اشغالی و ۱۰ پرواز ترابری در هفته انجام شود.

پیشتر رژیم صهیونیستی گفته بود، هیئتی عالی رتبه اماراتی روز سه‌شنبه به تل‌آویو خواهد رفت و نشست‌هایی در داخل فرودگاه بن گوریون برگزار خواهد کرد.

شرکت اسرائیلی “یسرائیر” اعلام کرده بود، برنامه پروازها از تل‌آویو به امارات را رزرو کرده و آماده امکان شروع جریان گردشگری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − دو =