کد خبر : 234061
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۱۳
-

برگزاری نماز جمعه فردا در شهرهای مازندران

برگزاری نماز جمعه فردا در شهرهای مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو ، از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مازندران خبر داد. وی افزود: امروز ۲۵ مهرماه، نماز جمعه با توجه به محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا، در غالب شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین تصمیمات

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو ، از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مازندران خبر داد.

وی افزود: امروز ۲۵ مهرماه، نماز جمعه با توجه به محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا، در غالب شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین تصمیمات و با توجه به وضعیت شهرها بر اساس وضعیت ابتلا به کرونا، غالب شهرهای استان دارای وضعیت زرد و سفید هستند.

انتظاری با بیان اینکه نماز جمعه امروز ۲۵ مهرماه در تمامی شهرهای با وضعیت سفید و زرد برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: نماز جمعه امروز در تمام شهرستان‌های استان به جز شهرستان‌های تنکابن، عباس‌آباد و سوادکوه و بخش‌های تابعه آن‌ها برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، در صورت برگزاری نماز جمعه در هر یک از شهرهای استان، نمازگزاران باید با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی،  ضمن زدن ماسک و رعایت تمام نکات بهداشتی، با حضور در مصلی‌های نماز جمعه، حضور و اقامه نماز کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − هفت =