کد خبر : 233442
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
-

شیخ الازهر خواهان حمایت اعراب از سوریه شد

شیخ الازهر خواهان حمایت اعراب از سوریه شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، احمد الطیب، شیخ الازهر در پیامی اظهار کرد: قلب‌های ما به خاطر آنچه بر سوریه عزیز و برادر می‌گذرد به درد می‌آید و آتش می‌گیرد. این کشور با خرابی، ویرانی و آتش‌سوزی‌های خونبار درگیر است. او افزود: از کشورهای عربی و جهان می‌خواهم به

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، احمد الطیب، شیخ الازهر در پیامی اظهار کرد: قلب‌های ما به خاطر آنچه بر سوریه عزیز و برادر می‌گذرد به درد می‌آید و آتش می‌گیرد. این کشور با خرابی، ویرانی و آتش‌سوزی‌های خونبار درگیر است.

او افزود: از کشورهای عربی و جهان می‌خواهم به خاطر سوریه و ملت درد کشیده آن همبستگی داشته باشند. ای خدا اجازه بده این کشور بعد از این مشکلات به پا شود و به مردم این کشور امنیت، صلح و آرامش ارزانی دار.

سوریه شاهد آتش‌سوزی‌های جنگلی شدید در مناطق گسترده‌ای در غرب این کشور است که مساحت‌های گسترده‌ای از شمال در مرزهای ترکیه تا خاک لبنان را دربرگرفته است.

آتش‌سوزی‌ها در استان‌های حمص، طرطوس و لاذقیه در گرفته که صدها هکتار جنگل‌های مناطق ساحلی و چند منطقه در حومه استان‌های کوهستانی تا رشته‌ کوه‌های منطقه قرداحه زادگاه بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه را شامل می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 11 =