کد خبر : 233203
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
-

لاف زنی پادشاه بحرین درباره حمایت از فلسطینی‌ها

لاف زنی پادشاه بحرین درباره حمایت از فلسطینی‌ها

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری بحرین، حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین مدعی شد، موضع منامه در خصوص حمایت از فلسطین و حقوق مشروع ملت فلسطین تا دستیابی به صلح عادلانه و فراگیر طبق راه حل دو کشوری، قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی و طرح صلح عربی ثابت و قاطع است. او ادعا

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری بحرین، حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین مدعی شد، موضع منامه در خصوص حمایت از فلسطین و حقوق مشروع ملت فلسطین تا دستیابی به صلح عادلانه و فراگیر طبق راه حل دو کشوری، قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی و طرح صلح عربی ثابت و قاطع است.

او ادعا کرد: بار دیگر تاکید می‌کنیم که تثبیت پایه‌های صلح فراگیر و عادلانه در منطقه بر راه اندازی طرح صلح عربی تکیه دارد که به هر وسیله‌ای با برادران و هم‌پیمانان از آن حمایت می‌کنیم و این موضع علنی ما در بحرین در قبال مساله فلسطین تا زمان تحقق راه حل دو کشوری به منظور تقویت امنیت و صلح جهانی است.

حمد بن عیسی آل خلیفه در عین حال توافقنامه عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی را که ماه گذشته میلادی امضا شد، “گامی تاریخی” خواند که تاثیری در تحقق صلح و ثبات در منطقه و تقویت ارزش‌های اصیل برای جامعه بحرین در همزیستی و فضای باز خواهد داشت!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 13 =