کد خبر : 233061
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
-

ستاد کرونا با قاطعیت برای جلوگیری از ورود مسافر تصمیم بگیرد

ستاد کرونا با قاطعیت برای جلوگیری از ورود مسافر تصمیم بگیرد

به گزارش قائم آنلاین، رضا حاجی‌پور در گفت‌وگو ، اظهار کرد: مردم در حد توان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، اما شخص دولت بسیار مراعات می‌کند، در حالی که جان رئیس جمهور از یک رفتگر عزیزتر نیست. وی با بیان اینکه امروز شخص رئیس جمهور درخت ناامیدی را می‌کارد، تصریح کرد: آن نقاش

به گزارش قائم آنلاین، رضا حاجی‌پور در گفت‌وگو ، اظهار کرد: مردم در حد توان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، اما شخص دولت بسیار مراعات می‌کند، در حالی که جان رئیس جمهور از یک رفتگر عزیزتر نیست.

وی با بیان اینکه امروز شخص رئیس جمهور درخت ناامیدی را می‌کارد، تصریح کرد: آن نقاش ساختمانی که به سر کار می رود، آن کارگری که کار می کند، کارمندی که به اداره می رود، استادی که تدریس می‌کند، همه در حال فعالیت هستند، تنها کسی که در اجتماع نیست شخص رئیس جمهور  است.

نماینده مردم آمل در و لاریجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمان جنگ فرمانده به جلو می رفت و نیروها از ان انرژی می گرفتند و تبعیت می کردند، رهبر معظم انقلاب یک تنه ایستاده است، اما شخص رئیس جمهور با این رفتار باعث بی اعتمادی مردم می شود.

وی ادامه داد: مردم به کسی رای دادند و اعتماد کردند که در مواقع بحران با مردم باشد، دو وزیر را به مجلس معرفی کردند، اما خود حضور نداشتند، چه برتری با ۲۸۰ نماینده، با رئیس قوه مقننه دارند.

حاجی‌پور مردم را در اولویت کار مسئولان خواند و خاطرنشان کرد: مردم دوره های مختلف را تجربه کردند و در شرایط سخت نیز پای اعتقاداتشان ایستادند، امروز نیز با وجود شرایط سخت تورمی مقاومت می کنند، ما نیز درهر جایگاهی هستیم باید خدمت رسانی کنیم.

وی مردمی بودن را در همه شرایط یکسان دانست و اظهار کرد: اگر زمان تبلیغات در خانه بودیم ایا کسی به ما رای می داد، آن زمان در دل مردم بودیم، امروز هم در شرایط سخت باید در کنار مردم باشیم، فرمانده باید جلو باشد نه اینکه خود بایستد و به بقیه جهت را نشان دهد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کرونا را جدی بگیرند و تاکید کرد: جاده ها بین المللی هستند نمی‌توانیم راهها را ببندیم، چرا که برخی مواد غذایی نیز از این جادهها تردد می کند.

حاجی‌پور بیان کرد: مردم باید حقوق شهروندی را رعایت کنند و با وجود این شرایط در خانه بماند وقتی از تهران به آمل می آئیم این حجم از مسافر واقعا تعجب اور است، بار ترافیکی که ایجاد می کند باعث هر چه بیشتر شدن شیوع کرونا می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + بیست =