کد خبر : 233073
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
-

دستیار فکری سرمربی جدید نساجی شد

دستیار فکری سرمربی جدید نساجی شد

به گزارش قائم آنلاین، بعد از جدایی محمود فکری از نساجی مازندران که با حاشیه ها و حرف و حدیث های زیادی همراه شد، طی روزهای گذشته مسئولان این باشگاه قائمشهری به دنبال معرفی سرمربی جدید تیم خود برای حضور در لیگ بیستم بودند. با وجود مطرح شدن نام های متعدد از مربیانی که در

به گزارش قائم آنلاین، بعد از جدایی محمود فکری از نساجی مازندران که با حاشیه ها و حرف و حدیث های زیادی همراه شد، طی روزهای گذشته مسئولان این باشگاه قائمشهری به دنبال معرفی سرمربی جدید تیم خود برای حضور در لیگ بیستم بودند.

با وجود مطرح شدن نام های متعدد از مربیانی که در سال های اخیر سابقه سرمربیگری در تیم های مختلف را داشتند، امروز باشگاه نساجی وحید فاضلی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

فاضلی که فصل گذشته به عنوان دستیار اول محمود فکری در نساجی حاضر بود، اولین تجربه سرمربیگری خود را در لیگ برتر با نساجی پشت سر خواهد گذاشت.

ی
در روزهای اخیر و بعد از سرمربیگری محمود فکری در استقلال گفته می شد قرار است فاضلی هم به کادرفنی استقلال اضافه شود، اما او بعد از مذاکره با مدیران باشگاه نساجی به عنوان سرمربی جدید این تیم لیگ برتری معرفی شد.

حالا فاضلی در کنار نفراتی همچون وحید بیاتلو، محمد ربیعی، مهدی رحمتی و محرم نویدکیا در لیست بیستم، اولین دوره سرمربیگری خود در لیگ برتر را تجربه می کند.

از دیگر سوابق این مربی ۳۸ ساله که اصالتا آذری زبان است، می توان حضور به عنوان مربی در تیم هایی همچون آلومینیوم سازی اراک و خیبر خرم آباد اشاره کرد که هر دو تیم از لیگ دو به لیگ یک صعود کردند.

البته فاضلی در دوران فوتبال خود هم در تیم هایی همچون نوژن ساری، شهرداری انزلی، کاوه تهران عضویت داشته و همچنین دو دوره عضو تیم ملی دانشجویان نیز بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − هفت =