کد خبر : 232805
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
-

کمالی: یک دست کردن جریان‌های سیاسی ضدامنیت است

کمالی: یک دست کردن جریان‌های سیاسی ضدامنیت است

به گزارش قائم آنلاین، حسین کمالی،وزیر اسبق کار و امور اجتماعی و دبیرکل حزب اسلامی کار در نشست آنلاین ایران، سیاست حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: شورای نگهبان با رد صلاحیت‌های گسترده‌ای که انجام داد شرایطی را ایجاد کرد که بعضی سیاسیون اسم آن را مهندسی انتخابات می‌گذارند.در این شرایط مجموعه‌ای از چهره‌های شاخص اصلاح

به گزارش قائم آنلاین، حسین کمالی،وزیر اسبق کار و امور اجتماعی و دبیرکل حزب اسلامی کار در نشست آنلاین ایران، سیاست حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: شورای نگهبان با رد صلاحیت‌های گسترده‌ای که انجام داد شرایطی را ایجاد کرد که بعضی سیاسیون اسم آن را مهندسی انتخابات می‌گذارند.در این شرایط مجموعه‌ای از چهره‌های شاخص اصلاح طلب نتوانستند در انتخابات شرکت کنند و طبیعتا کنار ماندند؛آن‌هایی که در صحنه حضور داشتند هم از یک گروه بودند بنابراین این انتخابات را مشابه انتخابات‌های دیگر کشورها نباید دانست.در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز شرایط چنین است.

وی گفت: به نظر من ما نیز باید مشابه سایز کشورها عمل کنیم بدین معنا که اگر دادگاه صالحه کسانی را به دلایل قانونی از فعالیت اجتماعی محروم نکرده باشد بتواند در انتخابات شرکت کنند و مردم شایستگان را انتخاب کنند.

وی در ارتباط با موضوع بورس و وظیفه دولت گفت: دولت باید نقدینگی عظیم مردم که در بورس سرمایه گذاری شده را هدفمند مدیریت کند.

دبیرکل حزب اسلامی کار خبر داد: ما بیش از پنج بار در حوزه‌های اصلی مدیریت کشور به دولت برنامه ارائه کردیم.

وی در بخشی از این نشست خاطرنشان کرد:حذف رقبای اصلاح‌طلب توسط شورای نگهبان موجب استحکام نظام نیست.

این فعال سیاسی تصریح کرد:آنهایی که فکر می‌کنند امنیت کشور در یک دست کردن جریان سیاسی و یا حذف رقیب است ،خطا می کنند.این خود ضد امنیت است.

وی همچنین گفت: ما اصلاح‌طلب هستیم،اصلاح‌طلب،نظراتش را بیان و برای رفرم و تغییر بحث می‌کند.ما اهل جنگ خیابانی نیستیم و خود در نظامیم.

کمالی در ارتباط با مرجع تصمیم‌سازی میان اصلاح‌طلبان یادآور شد: در همه امور جبهه اصلاحات،شورای هماهنگی تصمیم گیرنده رسمی در کلیه امور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + نوزده =