کد خبر : 232537
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
-

لغو صید ماهی در دریای شرق مازندران

لغو صید ماهی در دریای شرق مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حسن اسحاقی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی و فعال بودن سامانه بارشی تا پنج شنبه صیادان شرق استان صید ماهی را از هفته آینده آغاز می‌کنند. وی درباره آغاز فصل صید ماهی‌های استخوانی در دریای مازندران، بیان کرد: از مهر ماه

به گزارش قائم آنلاین، حسن اسحاقی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی و فعال بودن سامانه بارشی تا پنج شنبه صیادان شرق استان صید ماهی را از هفته آینده آغاز می‌کنند.

وی درباره آغاز فصل صید ماهی‌های استخوانی در دریای مازندران، بیان کرد: از مهر ماه امسال آغاز فعالیت صیادن در دریای مازندران است که البته زمان دقیق آغاز صید براساس تصمیم‌گیری کمیته صید سازمان شیلات ایران  ازسوی شیلات مازندران اعلام شد.

مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه براساس تصمیم کمیته مدیریت صید سازمان شیلات مازندران، صیادان منطقه شرق مازندران زودتر وارد دریا می‌شوند، افزود: ۱۳ تعاونی صیادی میانکاله از ۱۵ مهر ماه امسال صید و صیادی را شروع می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: آغاز فعالیت صیادی برای سایر تعاونی‌های پره در استان یعنی ۴۱ تعاونی دیگر از ۲۰ مهر ماه است.

اسحاقی به فعالیت ۴هزار صیاد مازندرانی در قالب ۵۴ تعاونی پره در استان مازندران اشاره کرد و گفت: مهر ماه آغاز فعالیت صیادی است که معمولا تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد البته پایان فصیل صید و صیادی نیز براساس تصمیم‌گیری کمیته صید شیلات ایران است که اعلام خواهد شد.

وی گفت: صیادان مازندرانی سال گذشته بیش از ۳هزار تن ماهی استخوانی از دریای خزر صید کردند که ۵۰ درصد نسبت به سال۹۷ کمتر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =