کد خبر : 232430
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
-

رهاورد سفر نوبخت به مازندران چه شد؟

رهاورد سفر نوبخت به مازندران چه شد؟

به گزارش قائم آنلاین، محمدباقر نوبخت از بیمارستان در حال ساخت ماهفروجک ساری بازدید کرد و به مسؤولان استانی وعده داد در صورت تعهد دادن به سرعت بخشی این پروژه بودجه به صورت کامل تخصیص پیدا خواهد کرد و این وعده‌ها سبب شد امید برای تکمیل بزرگترین بیمارستان شهرستان ساری جوانه بزند. ۲۲ مرداد ماه

به گزارش قائم آنلاین، محمدباقر نوبخت از بیمارستان در حال ساخت ماهفروجک ساری بازدید کرد و به مسؤولان استانی وعده داد در صورت تعهد دادن به سرعت بخشی این پروژه بودجه به صورت کامل تخصیص پیدا خواهد کرد و این وعده‌ها سبب شد امید برای تکمیل بزرگترین بیمارستان شهرستان ساری جوانه بزند.

۲۲ مرداد ماه امسال بود که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای بازدید از طرح‌های نیمه‌کاره مازندران وارد استان شد و با همراهی استاندار و نمایندگان مجلس پروژه‌هایی دارای پیشرفت فیزیکی بالا و نیاز استان مازندران بود مورد بازدید قرار گرفت.

نوبخت در سفرش به مازندران، ۹۷۷ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای پروژه‌های نیمه‌تمام و اولویت‌دار خطه شمال کشور اختصاص داد و رهاوردش تخصیص این میزان اعتبار برای ۱۰ پروژه مهم استان بود و استاندار مازندران قول مساعد داد تا پایان این دولت پروژه‌ها را به بهره‌برداری برساند.

یکی از شاخصه‌های رفاه کشورمان، برخورداری از بهداشت و درمان است که از آن به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی در سطح رفاه مردم یاد می‌شود، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها، کلینیک‌های درمانی و آزمایشگاه‌ها و سطح خدماتی که به مردم ارایه می‌کنند و هزینه درمان از جمله این موارد است.

اگر از شرق تا غرب استان را پشت سر بگذاریم مشاهده می‌کنیم در هر شهری درمانگاه و بیمارستان نیمه‌کاره رها شده وجود دارد که نیاز به تکمیل ساختمان و تجهیزات درمانی بیمارستانی دارد و اگر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد سطح شاخص‌های رفاه در زمینه بهداشت و درمان افزایش خواهد یافت.

محمدباقر نوبخت از بیمارستان در حال ساخت ماهفروجک ساری بازدید کرد و به مسؤولان استانی وعده داد در صورت تعهد دادن به سرعت بخشی این پروژه بودجه به صورت کامل تخصیص پیدا خواهد کرد و این وعده‌ها سبب شد امید برای تکمیل بزرگترین بیمارستان شهرستان ساری جوانه بزند.

این اقدام کار استاندار مازندران را سخت‌تر کرد چراکه با وعده و وعید دادن به مردم استان باید تلاش‌ها بیشتر از گذشته باشد و در اندک فرصتی که وجود دارد عزم جدی را جزم کند.

وعده و وعید استاندار مازندران سبب شد برای مطالبه‌گری مردم استان، پیگیر انجام کار این بیمارستان تا زمان ساخت آن شویم تا ببینیم استاندار، نمایندگان مجلس و مسؤولان استانی تا چه اندازه دغدغه مردم را دارند و تا چه اندازه برای پیشرفت استان تلاش می‌کنند تا در جذب بودجه و تکمیل پروژه‌ها از سایر استان‌ها عقب نباشند.

حال با توجه به گذشت حدود یک و ماه نیم از حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وعده‌های جدی استاندار مازندران و نمایندگان حوزه انتخابیه ساری، پیشرفتی در ساخت بیمارستان مشاهده نمی‌شود و ساخت آن کندتر از قبل شده است.

سوال ما از استاندار این است اگر قدرت انجام کار و اخذ بودجه وجود ندارد چرا از تریبون‌های مختلف قول برای ساخت چنین پروژه بزرگ و مهمی را می‌دهید؟ چراکه هرچه زمان بگذرد کار سخت‌تر شده و مطالبات مردم همچنان بی‌سرانجام می‌ماند و امیدواریم این پروژه به سرنوشت وزرشگاه ۶ هزار نفری دچار نشود تا ۲۰ سال برای ساخت آن زمان صرف شود و همچنان بلاتکلیف است.

آقای حسین‌زادگان خواسته مردم استان مازندران این است حداقل در دوره تصدی مدیریت شما، یک کار مهم و اثرگذار به جای بگذارید چراکه با ساخت چنین بیمارستانی نه تنها برای هزار نفر ایجاد اشتغال می‌شود بلکه جایگزین بیمارستان‌های فرسوده‌ای که در شهرستان ساری وجود دارد و ظرفیت پذیرش را کاهش داده است خواهد شد.

نمایندگان حوزه انتخابیه ساری هم نباید دست روی دست بگذارند و همانطور که در زمان انتخابات قول‌های کلانی به مردم می‌دادند حال برای رفاه و آسایش مردم باید تلاش مضاعف و پیگیری‌های فراوان داشته باشند تا بتوانند با کمک دولت در جذب اعتبارات دولتی و فراهم ساختن زیرساخت‌ها، نسبت به تکمیل و تجهیز بیمارستان روستای ماهفروجک ساری اقدام جهادی داشته باشند تا سطح رفاه بهداشتی و درمانی این منطقه را افزایش دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − هشت =