کد خبر : 232365
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
-

حسینی: باید پرسپولیس را تحسین کرد

حسینی: باید پرسپولیس را تحسین کرد

به گزارش قائم آنلاین، سید جلال حسینی در حاشیه بازگشت تیم پرسپولیس به ایران پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این اتفاق مبارک هواداران باشد. کار سختی بود که توانستیم انجامش دهیم. شرایط در باشگاه‌های ایران کار را سخت می‌کند اما بچه‌های ما کار بزرگی کردند و باید تحسین شان کرد.

به گزارش قائم آنلاین، سید جلال حسینی در حاشیه بازگشت تیم پرسپولیس به ایران پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این اتفاق مبارک هواداران باشد. کار سختی بود که توانستیم انجامش دهیم. شرایط در باشگاه‌های ایران کار را سخت می‌کند اما بچه‌های ما کار بزرگی کردند و باید تحسین شان کرد. امیدوارم که بتوانیم این عملکرد را ادامه دهیم.

او درباره کارشکنی‌های علیه پرسپولیس هم گفت: کشورهایی در آسیا حضور دارند که کار را سخت می‌کنند اما دیدید که تیم ما توجه به این حواشی نکرد و کار خودش را انجام داد.

کاپیتان پرسپولیس درخصوص مشکلات باشگاه، بیان کرد: مشکلات تیم خیلی زیاد است و باید بنشینیم و صحبت کنیم و این مشکلات را حل کنیم.

او درباره بازیکنان تازه وارد پرسپولیس هم گفت: اینگونه نیست که بازیکنان جدید فقط در همین چند بازی خوب کار کنند و باید بدانند کجا هستند و کجا بازی می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − دوازده =