کد خبر : 232344
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
-

اردوغان: موافقت با طرح الحاق، اهانت به صلاح الدین ایوبی است

اردوغان: موافقت با طرح الحاق، اهانت به صلاح الدین ایوبی است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه خاطرنشان کرد: اشخاصی که به اشغالگری رژیم صهیونیستی مشروعیت می‌بخشند و موافق طرح الحاق قدس و اراضی فلسطینی هستند و حق و حقوق برادران فلسطینی ما را به رسمیت نمی‌شناسند، به صلاح الدین ایوبی توهین کرده‌اند. رئیس جمهوری ترکیه، صلاح

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه خاطرنشان کرد: اشخاصی که به اشغالگری رژیم صهیونیستی مشروعیت می‌بخشند و موافق طرح الحاق قدس و اراضی فلسطینی هستند و حق و حقوق برادران فلسطینی ما را به رسمیت نمی‌شناسند، به صلاح الدین ایوبی توهین کرده‌اند.

رئیس جمهوری ترکیه، صلاح الدین ایوبی را «فرماندهی عاشق قدس» توصیف کرد و گفت: شهر قدس جایگاه بزرگ و ویژه‌ای نه تنها در دل‌های مسلمانان بلکه حتی نزد دشمنانش دارد.

اردوغان همچنین تاکید کرد: بزرگترین امانتی که صلاح الدین ایوبی برای ما باقی گذاشت، شهر قدس، قبله دوم مسلمانان است. وی شهر قدس از دست صلیبی‌ها آزاد کرد و صلح را در آن برقرار ساخت.

وی در ادامه افزود، پیروزی شهر قدس و گرامی داشتن آن بر هر مسلمانی واجب است.

رئیس جمهوری ترکیه تاکید کرد، باید همایشی تحت عنوان صلاح الدین ایوبی درخصوص شهر قدس آن هم در زمانی که اقدامات مربوط به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی افزایش یافته است، برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − ده =