کد خبر : 232121
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۳۳
-

هدیه کاظمی: به دلیل مصدومیت استراحت مطلقم

هدیه کاظمی: به دلیل مصدومیت استراحت مطلقم

به گزارش قائم آنلاین، هدیه کاظمی در گفتگو ، درباره ی علت شرکت نکردن خود در مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی ایران بیان کرد: من قبلا آسیب دیدگی دیسک کمر داشتم که حدود دو هفته پیش بعد از تمرین متوجه شدم آسیب دیدگی ام مجددا برگشته است. همچنین آسیب جزیی از ناحیه لگن پیدا

به گزارش قائم آنلاین، هدیه کاظمی در گفتگو ، درباره ی علت شرکت نکردن خود در مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی ایران بیان کرد: من قبلا آسیب دیدگی دیسک کمر داشتم که حدود دو هفته پیش بعد از تمرین متوجه شدم آسیب دیدگی ام مجددا برگشته است. همچنین آسیب جزیی از ناحیه لگن پیدا کردم از این رو در حال حاضر پزشک به من استراحت مطلق داده است.

او ادامه داد: زمانی که در بندرعباس بودم تمریناتم را به خوبی انجام می دادم و به تهران هم آمدم از خانم مجللی برنامه می گرفتم و داشتم خوب پیش می رفتم و رکوردهای زمانی ام نیز قابل قبول بود که این مصدومیت پیش آمد.

کاظمی با اشاره به اینکه رکورد های او را تاکنون کسی نتوانسته بشکند، تصریح کرد: متوجه شدم اخیرا کمیته ملی المپیک از بانوان دوومیدانی کار که رکورد شکنی داشته اند، تجلیل کرده است. از زمانی که فدراسیون قایقرانی در ایران تاسیس شده بهترین رکورد مسافت ۱۰۰۰ متر و ۵۰۰ متر در دست من است و هنوز کسی نتوانسته رکورد بهتری ثبت کند اما هیچ وقت از من تجلیل انجام نگرفت.

ملی پوش کایاک ایران در پاسخ به این پرسش که مسئله استخدام او حل شد یا خیر، تاکید کرد: متاسفانه هنوز هم پیگیر هستم. واقعا جای ناراحتی دارد که یک ارگان هم نیست که مصوبات وزارت ورزش را اجرایی کند. متاسفانه قانون تصویب شده و سایر دستگاه های اجرایی هم موظف به اجرای آن هستند اما در عمل این اتفاق نمی افتد. مسئولی هم پشت ما نیست تا از حق و حقوق ما دفاع کند. حتی ما نفراتی داریم که برای استخدام در اداره ورزش و جوانان استان خود هم دچار مشکل شده اند . من سه سال است که به دنبال مسئله استخدام هستم و همچنان هم پیگیرم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − شانزده =