کد خبر : 232184
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
-

مراسم‌های دهه آخر صفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پُرشورتر برگزار شود

مراسم‌های دهه آخر صفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پُرشورتر برگزار شود

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، اظهار کرد: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توانیم مانند سال‌های گذشته اربعین را در کربلا باشیم. وی بیان کرد: دهه آخر صفر را باید پرشورتر برگزار کنیم اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، اظهار کرد: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توانیم مانند سال‌های گذشته اربعین را در کربلا باشیم.

وی بیان کرد: دهه آخر صفر را باید پرشورتر برگزار کنیم اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که باعث نشود کسی با حضور در این مراسمات به خطر بیفتد.

امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: اگر امسال موفق به حضور در کربلا نشدیم اما می‌توانیم از راه دور زیارت اربعین را در مساجد و خانه‌ها بخوانیم و این ارتباط را برقرار کنیم.

محمدنسب با اشاره به ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی، افزود: به کسانی که در این سنگر برای خدمت به مردم و تامین امنیت آنها تلاش می‌کنند تبریک عرض می‌کنم.

وی همچنین با اشاره به ۱۷ مهر ماه روز کودک، گفت: در هیچ مکتبی مانند اسلام به کودک و تربیت آن توجه و تاکید نشده است.

محمدنسب تصریح کرد: تعلیم و تربیت انسان در دوران کودکی شکل می‌گیرد و به همین دلیل توجه به کودک و همراه بودن با آن بسیار مهم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 14 =