کد خبر : 232194
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
-

مدیریت کشور به دست افراد خسته و پیر است

مدیریت کشور به دست افراد خسته و پیر است

به گزارش قائم آنلاین، مراسم یادواره ۷۲ شهید شهر هادی شهر با حضور قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانده سپاه کربلا،  استاندار مازندران و جمع پرشور مردم بابلسر در روستای قادی محله این شهرستان آغاز شد. این

به گزارش قائم آنلاین، مراسم یادواره ۷۲ شهید شهر هادی شهر با حضور قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانده سپاه کربلا،  استاندار مازندران و جمع پرشور مردم بابلسر در روستای قادی محله این شهرستان آغاز شد.

این مراسم پس از تلاوتی چند از کلام الله مجید با مداحی محمدرضا بذری همراه بود که وی در اشعاری کنایه آمیز به انتقاد از عملکرد دولت پرداخت و از دکتر قالیباف رئیس مجلس درخواست کردند تا نسبت به وضعیت اقتصادی مردم تلاش خود را به کار گیرند.

مدیریت کشور به دست افراد خسته و پیر است

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهارکرد: مراسم شهدا فرصتی است که از شهدا گفته شود و برای نسل های بعدی باید

علی اصغر باقرزاده بیان کرد: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تمام وجود از نصایح شهدا استفاده کرده و با آنها عهد بستیم که از آرمان های انقلاب و مستضعفان جامعه دفاع کنیم.


وی تصریح کرد: هرگز بغض های فروخورده شهدا را از یاد نمی بریم و یادواره شهدا می گیریم تا تجدیدی بیعتی دوباره با آنها داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه الگوی ما باید مدیریت جهادی باشد و این روزها مدیران پشت میزنشین نمی خواهیم، جوانان فرصتی استثنایی برای پیشرفت کشور هستند اما متاسفانه مدیریت کشور به دست مدیران خسته و پیر و فرتوت است.


نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گرانی افسارگسیخته و بیکاری و بی عدالتی از جمله مشکلات عمده جامعه است.

باقرزاده گفت: در برابر تهدید دشمنان محکم ایستاده‌ایم و با شهدا پیمان می بندیم که از ظرفیت های داخلی تمام استفاده را انجام دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + هفده =