کد خبر : 231786
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
-

علی‌اف: خبر حضور شبه‌نظامیان سوری در درگیری قره‌باغ دروغ است

علی‌اف: خبر حضور شبه‌نظامیان سوری در درگیری قره‌باغ دروغ است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان، در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا در جبهه قره باغ جنگجویانی از سوریه حضور دارند یا خیر، گفت: “نه، این خبر دروغ است. هیچ جنگجویی از سوریه در این نبردها حضور ندارد، حتی یک مدرک در این زمینه وجود ندارد،

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان، در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا در جبهه قره باغ جنگجویانی از سوریه حضور دارند یا خیر، گفت: “نه، این خبر دروغ است. هیچ جنگجویی از سوریه در این نبردها حضور ندارد، حتی یک مدرک در این زمینه وجود ندارد، این خبرهای جعلی توسط ارمنستان ارائه می‌شود و از طریق وب سایت‌ها و رسانه‌های مختلف پخش می‌شوند و جعلی هستند”.

وی در ادامه گفت: “نیازی به حضور جنگجویان سوری نیست، آذربایجان دارای یک ارتش آموزش دیده، یک ذخیره بسیج نظامی بسیار بزرگ است. ما ده‌ها هزار نیروی ذخیره را می‌توانیم فرا بخوانیم و با ۱۰ میلیون نفر در مقابل جمعیت ۲ میلیون نفری ارمنستان بایستیم”.

گفتنی است در تاریخ ۲۷ سپتامبر، اوضاع در خط مرزی قره باغ با درگیری‌هایی میان نظامیان ارمنستان و جمهوری آذربایجان وخیم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + شانزده =