کد خبر : 231598
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
-

برنامه‌های انجمن نجوم آیاز در هفته جهانی فضا

برنامه‌های انجمن نجوم آیاز در هفته جهانی فضا

به گزارش قائم آنلاین، مریم پرتوی‌نژادی، رئیس انجمن آیاز تبریز درباره برنامه‌های این انجمن گفت: این انجمن هر سال برنامه‌های خاصی با حضور علاقه‌مندان و متخصصان دانش فضایی برگزار می‌کرد که با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های امسال به صورت آنلاین اجرا می‌شود و در دسترس همه ایرانیان خواهد بود. وی افزود: وبینار رایگان

به گزارش قائم آنلاین، مریم پرتوی‌نژادی، رئیس انجمن آیاز تبریز درباره برنامه‌های این انجمن گفت: این انجمن هر سال برنامه‌های خاصی با حضور علاقه‌مندان و متخصصان دانش فضایی برگزار می‌کرد که با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های امسال به صورت آنلاین اجرا می‌شود و در دسترس همه ایرانیان خواهد بود.

وی افزود: وبینار رایگان “هدایت ماهواره‌ها با اثر انگشت ستارگان” نخستین برنامه آیاز در هفته جهانی فضا است که جمعه ۱۱ مهر به صورت آنلاین برگزار می‌شود و دکتر شبنم یزدانی مدرس این وبینار خواهد بود.

رییس انجمن نجوم آیاز تصریح کرد: دومین برنامه آیاز رصد آنلاین ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند دوشنبه ۱۴ مهر این رصد آنلاین را از صفحه اینستاگرام تماشا کنند.

وی درباره آخرین برنامه آیاز گفت: صدونوزدهمین باشگاه ماهانه انجمن نجوم آیاز به مناسبت هفته جهانی فضا جمعه ۱۸ مهر به صورت آنلاین در اینستاگرام اجرا می‌شود.

پرتوی‌نژادی افزود: موضوع اختصاصی این باشگاه “ماهواره‌ها و زندگی انسان” است و نوید مقصودی مهمان این باشگاه آنلاین خواهد بود.

بر اساس اعلام انجمن نجوم آیاز، علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از شیوه شرکت در برنامه‌های آنلاین انجمن نجوم آیاز تبریز در هفته جهانی فضا، به وبگاه Ayazastro.com مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 5 =