کد خبر : 231338
تاریخ انتشار : شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
-

دلار به چندقدمی کانال ۳۰ هزار تومانی رسید

دلار به چندقدمی کانال ۳۰ هزار تومانی رسید

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری فعال صنفی بازار طلا در مازندران طی گفت‌وگو ، در خصوص آخرین اتفاقات بازار ارز، سکه و طلا در استان می‌گوید: از صبح امروز، قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و دلار، ترمز بریده است و سرسام آور، رو به بالا در حرکت است. وی افزود: هر دلار در بازار

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری فعال صنفی بازار طلا در مازندران طی گفت‌وگو ، در خصوص آخرین اتفاقات بازار ارز، سکه و طلا در استان می‌گوید: از صبح امروز، قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و دلار، ترمز بریده است و سرسام آور، رو به بالا در حرکت است.

وی افزود: هر دلار در بازار امروز با ورود به کانال ۲۹ هزار تومانی در چند قدمی ورود به کانال ۳۰ هزار تومانی قرار دارد و بنا بر پیش‌بینی‌ها، ورود دلار به کانال ۳۰ هزار تومانی طی ۲۴ ساعت آینده، دور از انتظار نیست.

عضو هیئت رئیسه اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: یک گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز، به یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسیده و هر مثقال نیز قیمت ۵ میلیون و ۴۵۳ هزار تومانی را از خود به ثبت رسانده است.

این فعال صنفی بازار طلا، ادامه داد: هر سکه تمام بهار آزادی در معاملات امروز با نرخ ۱۳ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و ربع سکه ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، دادوستد شد.

نصیری در خصوص چرایی روند افزایشی قیمت دلار در بازار، گفت: با آزاد شدن پروازهای خارجی از کشور، مسافران نیازمند خرید ارز هستند و این افزایش تقاضا، روند افزایشی نرخ دلار را تسریع بخشید.

وی در خصوص تاثیر بازار بورس بر بازار طلا، متذکر شد: طی روز جاری مجددا عرضه و تقاضای بازار بورس به هم ریخت و دوباره فروش آن کم و سرمایه ‌گذاران رو به بازار طلا خواهند آورد.

به گفته این فعال صنفی، اگر نوسانات رو پایین اونس جهانی در بازار طلا نبود، قیمت‌های داخلی در بازار سکه و طلا، در پله‌های بالاتری ایستاده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =