کد خبر : 229706
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
-

بیش از ۱۴ هزار رزمنده پیشکسوت اردبیل تقدیر می‌شوند

بیش از ۱۴ هزار رزمنده پیشکسوت اردبیل تقدیر می‌شوند

به گزارش قائم آنلاین، علی واحد در  جلسه بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس  در استان اردبیل توضیح داد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است. حفظ و نگهداری ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به همان اندازه که خود دفاع مقدس ارزشمند است برای ما والا و مهم است و

به گزارش قائم آنلاین، علی واحد در  جلسه بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس  در استان اردبیل توضیح داد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است. حفظ و نگهداری ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به همان اندازه که خود دفاع مقدس ارزشمند است برای ما والا و مهم است و باید با جان و دل حافظ این ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل بیان کرد: برنامه تجلیل نمادین از رزمندگان پیشکسوت استان روز ۳۱ شهریور ماه در سالن ولایت اردبیل برگزار شده و پس از استماع فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌صورت ویدئوکنفرانس، نمایشگاه دستاوردهای هفته دفاع مقدس استان در حاشیه دریاچه شورابیل افتتاح خواهد شد.

واحد از اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل خبر داد و افزود: همزمان با هفت استان دیگر کشور، روز دوم مهرماه، گام نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل در ۱۳۵۰مترمربع زیربنا با سخنرانی ویدیوکنفرانسی ریاست مجلس شورای اسلامی افتتاح خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =