کد خبر : 229747
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
-

برگزاری کارگاه‌ مجازی آشنایی با طراحی آزمایش

برگزاری کارگاه‌ مجازی آشنایی با طراحی آزمایش

به گزارش قائم آنلاین، نرم افزار Design–Expert یک نرم‌افزار آماری تولید شده توسط شرکت Stat-Ease, Inc  است که به‌طور خاص برای انجام طراحی آزمایش‌ها (DOE)، تحلیل و بهینه سازی نتایج طراحی شده است با کمک این نرم افزار، شما می‌توان تغییرات و بهبود قابل توجهی را در یک محصول یا فرآیند ایجاد کرد. این نرم افزار تنظیمات مربوط به یک فرآیند

به گزارش قائم آنلاین، نرم افزار Design–Expert یک نرم‌افزار آماری تولید شده توسط شرکت Stat-Ease, Inc  است که به‌طور خاص برای انجام طراحی آزمایش‌ها (DOE)، تحلیل و بهینه سازی نتایج طراحی شده است با کمک این نرم افزار، شما می‌توان تغییرات و بهبود قابل توجهی را در یک محصول یا فرآیند ایجاد کرد. این نرم افزار تنظیمات مربوط به یک فرآیند ایده‌آل را برای یک فرآیند خاص مشخص می‌کند تا افراد بتوانند بهترین راهکارهای بهینه‌سازی یک فرآیند یا محصول را کشف کنند این نرم افزار قابلیت‌ها و امکانات زیادی برای طراحی آزمایش‌ها دارد.

“معرفی نرم‌افزار دیزاین اکسپرت”، “آشنایی با محیط نرم‌افزار”، “مزایای طراحی آزمایش” و “کاربردهای طراحی آزمایش” از جمله مباحث و سرفصل های این کارگاه آموزشی است.

کارگاه‌ “آشنایی با طراحی آزمایش”، با تدریس وحید حسین‌پور (دکترای مهندسی شیمی از دانشگاه شریف) روز سه‌شنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۸ الی ۲۰ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به نشانه kimiagroupbot@ پیام ارسال کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =