کد خبر : 229523
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
-

ژاوی: هدف من فینال لیگ قهرمانان آسیا است

ژاوی: هدف من فینال لیگ قهرمانان آسیا است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت عربی کوره، السد در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است. این رقابت های به میزبانی قطر برگزار می شود و همین باعث شده تا شانس دو نماینده قدرتمند این کشور یعنی السد و الدحیل برای فینالیست شدن و قهرمانی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت عربی کوره، السد در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است.

این رقابت های به میزبانی قطر برگزار می شود و همین باعث شده تا شانس دو نماینده قدرتمند این کشور یعنی السد و الدحیل برای فینالیست شدن و قهرمانی بالا باشد.

ژاوی قبل از رویارویی با العین گفت: آماده ایم تا شروعی بسیار خوب داشته باشیم و به صدر نشینی خود ادامه دهیم. بازیکنان باتجربه و جوان خوبی در اختیار داریم. به خوبی تمرین کرده ایم تا خود را آماده این رقابت سخت کنیم.

او ادامه داد: السد در دو دوره اخیر به نیمه نهایی رسید و اکنون همه تلاش ما برای فینالیست شدن و قهرمانی است. می خواهم با السد به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنم و برگزاری بازی ها به میزبانی قطر یک امتیاز برای ما است.

السد در گروه D با ۴ امتیاز صدرنشین است. النصر عربستان هم ۴ امتیازی است و تیم های سپاهان و العین هم به ترتیب ۳ و بدون امتیاز هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 6 =