کد خبر : 229369
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
-

طرح نایب شهید امسال به شکلی متفاوت اجرا خواهد شد

طرح نایب شهید امسال به شکلی متفاوت اجرا خواهد شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، حسین عامریان- مسئول کارگروه ایثار و شهادت کمیته فرهنگی آموزشی اربعین و مسئول طرح نایب شهید- از اجرای این طرح با هماهنگی حشدالشعبی عراق خبر داد. وی افزود: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با حشدالشعبی عراق، طرح نایب شهید همانند سال‌های گذشته در ایام اربعین

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، حسین عامریان- مسئول کارگروه ایثار و شهادت کمیته فرهنگی آموزشی اربعین و مسئول طرح نایب شهید- از اجرای این طرح با هماهنگی حشدالشعبی عراق خبر داد.

وی افزود: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با حشدالشعبی عراق، طرح نایب شهید همانند سال‌های گذشته در ایام اربعین حسینی برگزار خواهد شد، با این تفاوت که امسال به دلیل وضعیت کرونایی جهان، حشدالشعبی مسئول اجرای این طرح خواهد بود و ما راهبری این طرح را بر عهده خواهیم داشت.

عامریان در خصوص برنامه‌های این کارگروه در سطح فضای مجازی عنوان کرد:‌ مستندی از فعالیت‌های سال‌های گذشته و همچنین کلیپ‌هایی متناسب با این موضوع جهت نشر در فضای مجازی در حال ساخت و تدوین است تا ایام اربعین در این فضا به خوبی بازتاب داده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + پنج =