کد خبر : 229420
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
-

ابزار ماتریس، مرکز تخصصی آنلاین مشاوره و فروش ابزار صنعتی

ابزار ماتریس، مرکز تخصصی آنلاین مشاوره و فروش ابزار صنعتی

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام فروشگاه ماتریس، انتخاب ابزار درست و مناسب همیشه آسان نیست. به خصوص در کارهای تخصصی که وقت و هزینه ارزشمند، هستند انتخاب ابزار مناسب اهمیت بسیار دارد. اما انتخاب دقیق بیش از هر چیز نیاز به تجربه و اطلاعات دارد. در حقیقت بهترین راه برای انتخاب ابزار، مشاوره با یک فرد

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام فروشگاه ماتریس، انتخاب ابزار درست و مناسب همیشه آسان نیست. به خصوص در کارهای تخصصی که وقت و هزینه ارزشمند، هستند انتخاب ابزار مناسب اهمیت بسیار دارد.

اما انتخاب دقیق بیش از هر چیز نیاز به تجربه و اطلاعات دارد. در حقیقت بهترین راه برای انتخاب ابزار، مشاوره با یک فرد با تجربه است. فردی که سال ها با ابزار مختلف سر و کار داشته باشد می تواند شما را از یک انتخاب اشتباه و در نتیجه از دست دادن زمان و سرمایه باز دارد. به قول معروف قدر زر، زرگر شناسد، قدر گوهر، گوهری.

فروشندگان ابزار با سابقه، به شرط رعایت انصاف می توانند مشاوران بسیار خوب و مطمئنی باشند. البته این درست است که  معمولا هر فروشنده، کالایی که خودش می فروشد را توصیه می کند.

اما در صورتی که فروشگاهی تمام کالاهای موجود در بازار را داشته باشد و از فروشندگان با تجربه نیز بهره ببرد ملاک مقایسه بسیار خوبی برای انتخاب خواهد بود.

فروشگاه ابزار ماتریس (ابزار کیوان سابق) با ۲۰ سال سابقه در قلب صنعت کشور (غرب تهران) به صورت آنلاین نیز در خدمت عموم قرار دارد.

ابزار ماتریس با بیش از ۳۰.۰۰۰ قلم کالا در زمینه های: ابزار قالب سازی، تراشکاری، پرداخت کاری  جوش و برش و سایر ابزار آلات صنعتی و عمومی، امیدوار است بتواند تمام نیاز صنعتگران و عموم را از لحاظ مشاوره تخصصی و خرید ابزار به صورت یکجا مرتفع سازد.

این مجموعه با سابقه درخشان و اختصاص بیش از ۵۰۰ متر فضای فروشگاهی در غرب تهران، دارای نمایندگی رسمی از تمام  تولیدکنندگان اصلی ابزار قالب سازی است.

از جمله قطعات استاندارد پیش ساخته قالب قابل تهیه در ماتریس می توان به: کفشک قالب، روبند قالب، اسپرو، کولت، کلمپ و  سایر ملزومات قالب سازی اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی ابزار ماتریس دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و همچنین امکان مرجوعی کالا نیز در این مجموعه فراهم است.

ازین رو ابزار ماتریس محلی امن و مطمئن برای خرید اینترنتی ست.

هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت ابزار ماتریس از قیمت های مناسب و تخفیف های ویژه آن بهره مند شوید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + بیست =