کد خبر : 229258
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
-

اخراج بازیکن راکتس از پلی آف NBA به خاطر زیر پاگذاشتن قوانین

اخراج بازیکن راکتس از پلی آف NBA به خاطر زیر پاگذاشتن قوانین

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آس، NBA پس از تحقیق روی دنیل هاوس سخت ترین مجازات را برای بازیکن تیم بسکتبال هیوستون راکتس در نظر گرفت. هاوس به دعوت یک زن به هتلش، در جایی که به عنوان مهمان دیزنی ورلد محسوب می شد متهم شد. این کار با قوانین مغایرت داشت. لیگ حرفه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آس، NBA پس از تحقیق روی دنیل هاوس سخت ترین مجازات را برای بازیکن تیم بسکتبال هیوستون راکتس در نظر گرفت. هاوس به دعوت یک زن به هتلش، در جایی که به عنوان مهمان دیزنی ورلد محسوب می شد متهم شد. این کار با قوانین مغایرت داشت. لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا پس از این که مطمئن شد این اتفاق افتاده است بازیکن راکتس را از دیزنی ورلد (محل اختصاصی برای اقامت تیم های بسکتبال حاضر در NBA) اخراج کرد و اجازه نخواهد داد به آنجا برگردد. این سازمان در بیانیه اش نوشت: هاوس محل برگزاری بازی ها را ترک خواهد کرد و اجازه نخواهد داشت در هیچ یک از بازی های این فصل راکتس بازی کند.

به علت این که هیچ کس با این خانم تماس نداشت محرومیت های بیشتری برای بسکتبالیست آمریکایی لحاظ نشد.

پیش از این برونو کابوبلو و هوملز به خاطر زیر پا گذاشتن پروتکل جریمه شده اما اخراج نشده بودند.

اکنون شرایط برای مایک دانتونی، سرمربی راکتس سخت شده است چون بازیکنان کمی در این پست دارد که بتواند از آن ها بهره ببرد. نبود هاوس در بازی های حساس پلی آف برای این تیم گران تمام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − دو =