کد خبر : 228944
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
-

تدوین نظام‌نامه گروه‌های جهادی

تدوین نظام‌نامه گروه‌های جهادی

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمد زهرایی در نشست صمیمی با سرگروه‌های جهادی مازندران که در سپاه کربلا برگزار شد، با تاکید بر اینکه مردم ما همیشه بسیجی بوده و همیشه پای کار هستند، اظهار کرد: گروه‌های جهادی امنیت آفرین و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند. رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: اگر می‌خواهیم

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمد زهرایی در نشست صمیمی با سرگروه‌های جهادی مازندران که در سپاه کربلا برگزار شد، با تاکید بر اینکه مردم ما همیشه بسیجی بوده و همیشه پای کار هستند، اظهار کرد: گروه‌های جهادی امنیت آفرین و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مکتب انسان‌ساز باشیم باید گروه‌هایی همانند گروه جهادی شهید حججی به جامعه تحویل دهیم.

وی با اشاره به اینکه جوانان عضو گروه‌های جهادی بسیار خالصانه در میدان عمل هستند، ادامه داد: رسالت اصلی ما شناسایی، تربیت و توانمندی جوانان برای انقلاب اسلامی است چرا که مطالبه اصلی مقام معظم رهبری همین است.

این مسئول ادامه داد: توانمندسازی در گرو فعالیت در میدان عمل است پس کار بسیج سازندگی هدفی دارد که اثر آن محرومیت‌زدایی است.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه به دنبال تقویت گروه‌های جهادی هستیم، گفت: طرح هویت گروه‌های جهادی آماده شده و در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی بررسی شد و دنبال ثبت در قانون هستیم.

وی با اعلام اینکه جریان جهادی کشور باید به فناوری انقلاب تبدیل شود، اظهار کرد: تفکر و گفتمان جهادی را می‌توانیم با کار انقلابی به جهان صادر کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: نظام‌نامه گروه‌های جهادی در حال تدوین است و تا پایان امسال انجام می‌شود.

زهرایی افزود: بانک اطلاعاتی تخصصی گروه‌های جهادی باید تهیه و تدوین شود.

فرمانده سپاه کربلا نیز در این جلسه خدمت‌رسانی به مردم و محرومان را اولویت سپاه و بسیج عنوان کرد.

سیاوش مسلمی با اشاره به اینکه شاهد بالندگی گروه‌های جهادی در استان هستیم، تصریح کرد: همه مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی با قدردانی از خدمات بسیج سازندگی در خدمت‌رسانی به مردم، افزود: توانمندسازی گروه‌های جهادی بسیار مهم است.

مسلمی ادامه داد: تاکنون فعالیت‌های خوبی به سرانجام رسیده و تا پایان سال نیز فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم از سوی جهادگران بسیجی شتاب و قوت بیشتری می‌گیرد.

فرمانده سپاه کربلا گفت: پشت سرسبزی مازندران مشکلات زیادی نهفته است و نیازمند تلاش همه مسئولان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =