کد خبر : 228724
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۲۷
-

کیا جورابچیان: کوتینیو در بارسلونا می ماند

کیا جورابچیان: کوتینیو در بارسلونا می ماند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسپورت، فیلیپ کوتینیو در فصلی که گذشت به صورت قرضی در بایرن مونیخ بازی کرد و توانست با پیراهن این تیم قهرمانی در سه گانه فوتبال آلمان و اروپا را به دست آورد. این بازیکن برزیلی مشتریان خوبی دارد و خبرهای زیادی درباره بازگشت او به لیگ جزیره

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسپورت، فیلیپ کوتینیو در فصلی که گذشت به صورت قرضی در بایرن مونیخ بازی کرد و توانست با پیراهن این تیم قهرمانی در سه گانه فوتبال آلمان و اروپا را به دست آورد.

این بازیکن برزیلی مشتریان خوبی دارد و خبرهای زیادی درباره بازگشت او به لیگ جزیره به گوش می رسد که اما مدیر برنامه های ایرانی او تاکید کرد که بارسلونا به او نیاز دارد و به همین خاطر نوکمپ را در تابستان سال جاری ترک نمی کند.

کیا جورابچیان گفت: کوتینیو فصل بعد با پیراهن بارسلونا به میدان خواهد رفت و نوکمپ را ترک نخواهد کرد.

او ادامه داد: کومان سرمربی بارسلونا بعد از قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا با کوتینیو تلفنی صحبت و تاکید کرد که به او نیاز دارد. او گفت که منتظر بازگشتش از آلمان است.

کوتینیو در شکست سنگین بارسلونا برابر بایرن مونیخ به میدان رفت و توانست دو گل هم به ثمر رساند.

جورابچیان درباره این موضوع گفت: به هر حال کوتینیو در آن زمان بازیکن بایرن مونیخ بود و باید ماموریت خود را به بهترین نحو انجام می داد. همین باعث شد تا کومان هم به بازگشت او علاقه داشته باشد.

کوتینیو که در ژانویه ۲۰۱۸ به بارسلونا پیوست و تا تابستان ۲۰۲۳ با این تیم قرارداد دارد. از آرسنال و تاتنهام به عنوان مشتریان جدی این بازیکن سخن به میان آمد اما ظاهرا بارسلونا قصد فروش این ستاره را ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =