کد خبر : 228771
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
-

کیانی: نویدکیا با بازیکنان رفیق است

کیانی: نویدکیا با بازیکنان رفیق است

به گزارش قائم آنلاین، مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو ، درباره شرایط این تیم اظهار کرد: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم. خدا را شکر همه آماده‌ایم. ان‌شاءالله که در لیگ قهرمانان بدرخشیم. او درباره بازگشت ساکت و نویدکیا به سپاهان هم بیان کرد: سپاهان چندین سال با مدیریت آقای

به گزارش قائم آنلاین، مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو ، درباره شرایط این تیم اظهار کرد: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم. خدا را شکر همه آماده‌ایم. ان‌شاءالله که در لیگ قهرمانان بدرخشیم.

او درباره بازگشت ساکت و نویدکیا به سپاهان هم بیان کرد: سپاهان چندین سال با مدیریت آقای ساکت جام‌های زیادی را کسب کرد و مدیر کارکشته و زحمت‌کشی است. نویدکیا هم اسطوره سپاهان است و جوانی‌اش را برای این باشگاه گذاشته است. به هر دو نفر تبریک می‌گویم. امیدوارم با حضور این دو عزیز روزهای خوب سپاهان هم رقم بخورد.

او ادامه داد:‌ نویدکیا با بازیکنان رفیق است و بازیکنان را درک می‌کند. امیدوارم مثل دوران بازی‌گری‌اش بتواند مربی خوبی هم باشد و سالیان سال برای سپاهان مربی‌گری کند.

کیانی درباره لیگ قهرمانان هم گفت: تیم‌ها در این مسابقات با تمام قدرت می‌آیند. هر تیمی کمتر اشتباه کند می‌تواند از گروه صعود کند. این مسابقات با بازی‌های لیگ فرق می‌کند و باید تمرکز زیادی داشته باشیم. ان‌شاءالله نتایج خوبی بگیریم. ما امسال آنطور که باید در لیگ و جام حذفی خوب نبودیم و الان تمام تمرکزمان روی لیگ قهرمانان است و می‌خواهیم با صعود دل هواداران را شاد کنیم.

کاپیتان سپاهان درباره خریدهای حریفان سپاهان در لیگ قهرمانان هم گفت: جذب بازیکن به عهده باشگاه و کادر فنی است اما تیم‌ها با تمام قدرت به این مسابقات می‌آیند. چند بازیکن ما هم که قرضی جدا شده بودند به تیم برگشته‌اند و چند بازیکن خیلی خوب را جذب کردیم. ما یک تیم کاملیم و اگر خودمان باشیم برای همه تیم‌ها یک رقیب سرسخت هستیم. باید با روحیه و تمرکز بالا به مسابقات برویم.

او درباره وضعیت قراردادش با این باشگاه هم توضیح داد: من یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم .فعلا تمرکزمان روی لیگ قهرمانان آسیا است.  ان‌شاءالله بعد از صعود درباره وضعیت قراردادم صحبت می‌کنیم.

کیانی در پایان اظهار کرد: من از قلعه‌نویی، تابش، نیکفر و هیات مدیره تشکر می‌کنم که برای این تیم زحمت کشیدند. ان‌شاءالله که همیشه موفق و تندرست باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 3 =